Tack ..
Fina Gunilla!!
Ett stort tack själv - för att du är du och delar med dig av din kloka kunskap!! 
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack Snälla Gunilla!
Jag säger detsamma, Tack till en härlig Värd och alla Medlemmar! Tack vare er stormtrivs jag här på Healing med er värme, er kunskap och allt ni delar med er av!
Ni är värda all Världens blommor!
*
*
_Î_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack själv Gullenilla och tack för blommor,tack för en härlig sajt med underbar Sajtvärd ,medisar och medlemmar.Trivs så in i vassen bra med er allihop 
Ja, jag säger som Andina och WB - jag vill tacka er alla andra också. Tillsammans gör ni den här sajten fantastisk!
Sajtvärd på Övernaturligt
Säger som ni andra. Tack för att ni är så fina här allihop. Speciellt tack till sajtvärdarna. Kram kram
Håller helt med föregående talare;) Denna grupp är enastående! Tror aldrig jag hört ett ont ord! Kram till er alla som gör det möjligt!
Tack Gunilla va go du är!
Det är alltid lika trevligt att kika in här alla ni andra är också super goa.
Kramar!
Säger som föregående, tack själv! Hur sajtvärden är har stor betydelse för hur trevligt ett forum är 

Tack själv Gunilla!
Som jag sagt förut, ni får mig alltid att må bättre när jag behöver det

Men! Det är jag som ska tacka! Tänk vad mycket det har gett mig, den förhållandevis korta tid jag "hängt" här på forumet. Ljus, kärlek och välsignelser över alla er som gör det här forumet möjligt och en xtra allt till GunillaF som förstod att behovet fanns då forumet startades.
#12 Jag kan dessvärre inte ta åt mig äran av att ha startat Healingsajten. Den har funnits i flera år.
En välskött sajt som jag tog över för lite mer än ett år sedan.
Tack återigen alla medlemmar. Det är vi alla tillsammans som gör sajten till den den är och att stämningen är bra är allas förtjänst också!
Kram på er!

Åkejrå… Så du startade inte forumet men fortsatte med det när du tog över det… Alltså en xtra allt…