God morgon 9:e November

God morgon Gunilla och alla som kommer senare!
Betydligt kyligare här också idag men en blek sol tittar fram
Ska strax iväg till jobbet.
Ha det gott!!
Godmorgon alla!
Kyligt här också men har som dig Toyan en sol som tittar fram.
Här fylls dagarna med liv Gunilla, vi har fullt upp efter rummet är klart, nu skall allt tillbaka igen det är mycket plock men roligt.
Ha en finfin onsdag och njut mellan varven! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon!
Efter att ha varit på resande fot sedan i lördags har jag äntligen landat hemma igen. Det var skööönt att sitta i sin egen soffa igår kväll.
Har mycket att läsa igen på forumen, och mycket att jobba igen så det får bli jämn fördelning…
Hoppas ni mår riktigt gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go'Morron allihop!
Burr 2 plusgrader… Vintern kryper närmare. Så nu kommer veden att eldas upp snabbt.
Det låter så roligt med ert 'hemma-pyssel, Indiania! Kan tro att det är roligt! Det är som att fylla hemmet med ny och fräsch energi igen. Lite 'nystart'…
_Ha en go' dag allesammans!
_Flirta lite med din spegelbild, så blir den glad! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#4 Såååååååå söt, vackert foto i vår fria natur! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Gomrrn på eder 
Härlig skylt Gunilla och vacker bild Andina 
Här är så dimmigt men så mysiigt,inte kallt utan lagom.
Ha en fin dag där ute 
#5-6 - Tack!
Ja, visst är det härligt med Moder jords natur - jag är så glad över att bara kunna öppna en dörr eller ett fönster och så är jag mitt i den. Detta (#4) är årets lilla rådjursbäbis som strosar omkring här med sin mamma varje dag.
Walkin' - vad är "lagom*… ? 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God förmiddag alla. Här är solen på för fullt. Underbart med lite extraljus. Går också omkring och undrar vad jag ska hitta på för renovering. Det är så kul när det blir färdigt. Vilken liten söt vit Bambirumpa. Det måste vara mysigt med såna sötnosar inpå knuten. Ha en fin dag alla och var rädda om varann
God förmiddag allihop!
Här hade vi några minusgrader i morse lite frost men så ljuvligt att få se solen.
Kramar till er alla!
Morrn da! Sol och fem plusgrader här. Jag passar kompisens lilla blandrashund idag, så det är livat. Dels är hon energisk minst sagt, och dels löper hon. Jag har stängt in min pudelkille, känns en smula taskigt men det är ändå snällaste sättet att lösa ett hastigt påkommet problem.