Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 840 ggr
JosseN
0

Någon som kan förklara?

Hej!!
Vet inte under vilken kategori detta skulle va, så ja chansar bara=)

Har en sak jag har funderat på väldigt mycket och undrar om någon kan förklara..
Jo, det är så här, jag, mamma o mormor va nere på kyrkogården för ett tag sen. Jag gick för att kolla på en bekants grav från det att ja lämnade mamma o mormor, så fick ja känslan av att jag "gick på" folk, men där fanns ju inga, jag tvärstannade flera ggr för ja tyckte de va obehagligt och visste inte vart ja skulle ta vägen, det var jobbigt eftersom jag aldrig varit med om detta tidigare. Har på sista tiden upplevt flera andra saker som samtidigt gör mig lite rädd, så är jag samtidigt nyfiken oxå. vet inte riktigt hur jag ska hantera detta.
Någon som kan förklara och hjälpa mig?

Kram Josse

MariaJ
0

Hej JosseN !

Jag förstår att du kan bli lite rädd och tycka att det kan vara obehagligt, men du behöver inte vara rädd. Vi är väldigt olika och kan känna av energierna på många olika sätt. Det du upplevde var säkert energierna från marken. När vi är i en medial utvecklingsfas, så kan det komma så många olika "konstiga" upplevelser till oss… Du behöver inte vara rädd, utan be dina vägledare (guider) att de hjälper dig att inte uppleva energierna så starkt mer. Efterhand som du utvecklas så kan du hantera dessa upplevelserna öppnare och förstå att det är energier du känner.

Visst lade du detta under rätt tråd. Så du kände ju själv vad det var, men vågade inte riktigt tro på det du fick till dig.

Vill du berätta fler upplevelser, vore jättespännande att höra ?

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

MariaJ
0

JosseN.. Jag hoppas att du förstod vad jag menade med vägledare (guider). Det finns en tråd om just vägledare annars som du kan läsa.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör