"Det okända" 7/11
Avsnitt 8 av 14. Kanal 7. Klockan 21.oo.
Familjen Holm känner att det är någonting som inte stämmer i deras nyrenoverade hus på Ingarö. De känner av en närvaro i köket och ibland blir det utan synbar anledning iskallt på vissa ställen. Det okända tar med sig mediumet Camilla Öhrnberg hem till familjen Holm för att försöka hjälpa dem att få lugn och ro.
Även 12/11.
Jag kollar på det varje gång - trots att jag ofta blir ledsen inombords.
Jag önskar att jag fick bestämma hur programmet skulle se ut. Då hade de inte fått göra alltihop till något "skrämmande" och dessutom skulle jag gå in mer på varför vissa upplever mer än andra (hjälpa dem att öppna det som finns inom dem, inte bara "nu ska vi stänga ner här")
men det är roligt att se hur många klockrena svar som mediumen i programmet ger!
Sajtvärd på Övernaturligt
Ja nu är det snart dags att bänka sig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hon är duktig och ödmjuk denna Camilla 
#3 Ja det är hon verkligen.
Och jag tyckte att mannen i familjen verkade så go och mysig
när vi satt och tittade på programmet när de pratade om det där massan/ energin som kom från marken- då stängdes programmet av….. Tv, digitalmotagaren var på, ingen hade kommit åt dosorna….. Sade till gubben att vi nog hade någon med oss som busade;) Så jag fick trycka på live knappen och hoppa tillbaka, då såg vi igen! Kan ju ha varit tillfälligheten, men lite kul var det!
#6 Samma här, först tänkte jag att det nog är något som dom planerat, men sen stackade sig bilden och den stannade helt upp och så hoppade den igång igen. Det hände när dom var inne i dotterns rum första gången. Mysko.
Ja, lite småkul! ;)
Camilla gjorde bra ifrån sig i går 
" Var nära naturen - var när dig själv "