Healing iFokus

Healing

Läst 625 ggr
[okkrip56]
0

En dos positiv energi?

Tacksam om nån kunde ge en liten dos positiv energi?

Känner mig lite låg, utan energi sedan fre-kväll.. Detta tillstånd kom efter besök hos min f d man (skild sedan 2002). Mycket blandade känslor på gott o ont som kom upp efteråt och satt mina känslor o funderingar i omlopp i ett enda virr varr! Besöket var spännande, intressant men konstigt eftersom vi inte umgåtts på det viset under dessa år!  Jag förklarade tidigt vid besöket att jag kom endast för att se hans nya lägenhet.. (vi är båda singlar sedan ett par veckor tillbaka..)

Har under dessa år tänkt att vi skulle aldrig kunna hitta tillbaka till varandra för vi är så olika, han med ett hett temperament o jag j-snäll, säger inte ifrån..men han är lättsam, skojig, man har inte tråkigt i hans sällskap. Finns en annan sida hos han som jag inte tycker om o det har inte förändrats till det bättre..Han är född i skorpinionens tecken (jag i tvillingen) om man nu ska tro på sådant..Han visade en mjuk sida när jag var där, blev känslosam om gamla tider, barnen, skilsmässan….men han hade druckit..(vi åt kex o vin..)

Hur som helst känns det som jag tappade mitt braiga tillstånd där jag var nöjd, stark o glad, Jag liksom dras ändå av nyfikenhet att vilja träffa o umgås mer med honom o det låter ju motsägelsefullt mot hur jag innerst inne känt o tänkt under åren

Ja det känns märkligt, kan inte släppa mina känslor o tankar. Men behöver få distans o komma ut ur min bubbla o få tillbaka mitt gamla jag!

KramGladokkrip56

tin-tin68
0

Hej!

Jag skickar till dej under kvällen!

Kram

Fjäril
0

Hej okkrip56!

Självklart ska du få lite energi! Jag sänder över till dig nu efter 21tiden.

Kram på dig!

Sajtvärd på Övernaturligt

Andina
0

Okkrip, jag sänder så mycket jag kan till dig under kvällen! Det är svårt när gammalt, minnen, hopp och förhoppningar och alla möjliga känslor "slåss" mot varandra. Jag är säker på att du hittar ditt eget jag - men mycket ska "lägga sig på plats" och 'bearbetas färdigt'.

Massor av stöttning och pepp får du härifrån! Kramisar! Kyss

*

(Blir lite brydd - ditt nick ser ut att inte längre finnas på ifokus…? Är det ett val du gjort eller har det blivit nå't vajkalle?)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Pirkko,lino]
0

#0 Även jag skickar till dig positivenergi bubblor och Varmt Kram.

[GunillaF]
0

Skickar till dig under kvällen.

Jag är lika frågande som Andina ang att det ser ut som om du inte finns på iFokus längre.

Rosen05
0

Hej!

Tack för att Ni skickar!

PS har bytt nick, så var inte oroliga!

kramGlad

Andina
0

Vad skönt Rosen!!! Fint nick du har valt också! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Skrattande

[walkinbeauti]
0

Sänder positiva energier i din väg.

Fint nick du valt Glad

Rosen05
0

Hej!

Tack Walkinbeauti för att du skickade..Glad å tack Andina för den fina blombuketten, va glad jag blev!Glad

Det känns verkligen annorlunda o bättre idag! Tillbaka i gängorna tack vare Er ALLA som skickade!

KramarGlad

Rosen05