Lite energi tack :)
Hej alla fina!
Pust. Sitter på mitt arbete och jag har verkligen ingen lust att vara här - vara kvar här!!
Jag har sökt ett nytt arbete (eller snarare fått frågan om intresse) och det är precis vad jag vill arbeta med. Kan ni gissa om jag är ännu mer trött på det jag gör nu :(
Jag vet att jag måste vara kvar och försöker verkligen tänka alla positiva tankar som finns nu (då jag vet att jag måste vara kvar ett tag till iaf) men det går inte in ;)
Så jag vore tacksam för lite energi att stå ut ett tag till.
Kram på er!!
Sajtvärd på Övernaturligt
Skickar positiva stärkande energier i din väg 
Tack goa WB 
Skickar ett stort sjok av stärkande och upplyftande 'bubblor' till dig under dagen idag, Fjäril.
Tanketips:
Ta ett beslut om att du ska ha ett arbete som du mår bra av.
Se sedan din arbetssituation som du är i nu, som en 'Busshållplats'. Bussen (nya jobbet) kommer - du vet bara inte exakt när (bussar har ju en benägenhet att inte komma på exakt tid…).
Medan du väntar på Bussen kan du syssla med annat (läsa tidningen eller jobba t ex ;) ). På så sätt har du redan mentalt slutat - och klarar därför samtidigt av att utföra dina (arbets-) uppgifter utan att må så dåligt. För, som sagt, du har ju redan slutat… ;)
Denna tankegång hjälpte mig under en lååång tid!
Hoppas och håller tummarna för att du får jobbet som du sökt! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Åå fina Andina, vilket bra tips!! Det är så "lätt" att hjälpa andra, men när det kommer till en själv (är ju som sagt bara en människa
) så är det inte lika lätt.
Jag arbetar deltid som säljare (övrig tid arbetar jag inom det andliga) och fick ett sånt fantastiskt erbjudande - att arbeta för människor i utsatta situationer som behöver stöd och hjälp. Det är PRECIS vad jag vill göra. Då kan jag utföra/använda mina gåvor till ännu fler. Håll tummarna goa ni!
KRAM
Skickar stärkane och positiva energier till dig Fjäril!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack vännen! 

Skickar till dig Fjäril och jag håller tmaarna för att du får det nya jobbet.
Tack till dig också Gunilla F. Jag hoppas verkligen jag får jobbet också, det hade betytt så mycket. Komma ifrån all "materialistisk " skit ;)
Efter jobbet gick jag hem, tog mig en go dusch och sedan en skön meditation. Nu känner jag mig stark igen! Det är så svårt att fokusera som säljare när man vill något Helt annat.
Tack mina vänner!