Någon som skicka lite
Jag har ett stort bråck just under brösten och det är av storlek DD+. Nu har jag fått ett sår just på ärret och eftersom jag för 2 år sedan sprack i ärret om och om igen så är jag nu livrädd att det ska spruta ut inälvor om nån dag…
Om någon kunde rikta in sig på såret och hjälpa mig i mina egna energier så skulle jag bli evigt tacksam.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag vill på det bestämdaste råda dig att gå till doktorn och visa upp ditt bråck!
Jag skickar healing till din situation.
Allamej! Lova att du går till distriktsköterska eller läkare
Kram
Skickar healing till din situation.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag skickar så mycket "healingbubblor" jag kan till dig under dagen, Allamej! Så får vi hoppas att din kropp lyckas ta hand om ditt problem på bästa sätt - med läkares hjälp också!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack så mycket, jag är prio 3 på operationslistan så hos läkare har jag varit.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#4 Vad bra!