Healing iFokus

Healing

Läst 495 ggr
Allamej
0

Någon som skicka lite

Jag har ett stort bråck just under brösten och det är av storlek DD+. Nu har jag fått ett sår just på ärret och eftersom jag för 2 år sedan sprack i ärret om och om igen så är jag nu livrädd att det ska spruta ut inälvor om nån dag…

Om någon kunde rikta in sig på såret och hjälpa mig i mina egna energier så skulle jag bli evigt tacksam.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[GunillaF]
0

Jag vill på det bestämdaste råda dig att gå till doktorn och visa upp ditt bråck!

Jag skickar healing till din situation.

Indiania
0

Allamej! Lova att du går till distriktsköterska eller läkare GladKram

Skickar healing till din situation.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Jag skickar så mycket "healingbubblor" jag kan till dig under dagen, Allamej! Så får vi hoppas att din kropp lyckas ta hand om ditt problem på bästa sätt - med läkares hjälp också!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Allamej
0

Tack så mycket, jag är prio 3 på operationslistan så hos läkare har jag varit.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[GunillaF]
0

#4 Vad bra!Glad