Syner under meditation
Sist jag mediterade så såg jag först någon ösa vatten ur en hink sedan vatten ur en hink el dyl till någon annan Sen såg jag en sten bro med flera valv under bron där vattnet forsade fram för att sedan avta mer och mer för att senare avta.Vad jag kan förstå så handlar detta om energier och lyssnar jag inåt mig själv så är det mina egna energier som avtar.Vissa dgr så känns det som om jag knappt har näsan ovanför vattenytan helt drenerad på energi.Jag har en bunt energi tjuvar runt mej och som jag låter mej påverkas av och jag försöker och försöker att skydda mig men jag är dålig på det.Har ni några tips och råd mina vänner?
Hej!
Några tips mot energitjuvar:
-gå därifrån
- Sätt upp ett skydd omkring dig, tänk ett skyddande hölje där bara positiva energier kan nå dig. går att göra på många sätt.
- Tänk på något positivt när du känner att energinivån sjunker
- Säg ifrån när du känner negativ energi, typ Back to sender (tillbaka till sändaren).
FOKUSERA PÅ NÅGOT BRA!
Många kramar
Gå i från kan jag inte mer än korta stunder då det handlar till viss del om egna familjen.
Jag får försöka ännu mer!
Kram tillbaka!
Jag tror också att du måste skydda dig. "Ta på dig" ett osynlit hölje av något slag. En bubbla där deras tjuveri inte kan komma åt dig.
Kanske du ska försöka meditera och "styra" lite under meditationen. Se hinkarna hur de fylls på istället för hur de töms?!
En metod för att rensa ut energier som jag inte mår bra utav och fylla på med nya fräscha energier skrev jag om i denna artikel - Gamla Inkatraditionen. Kanske kan du känna att den hjälper dig också?
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#3 Jag har över huvud taget inte ens tänkt tanken på att jag kan styra meditationen men ska försöka nästa ggn. Tack
#4 Jag får gå in och kika!
Tack