Healing iFokus

Healing

Etikettermeditationavslappning
Läst 5414 ggr
emmakarolina91
7

Ledsen vid meditation?

Har under senaste året börjat utforska den andliga sidan mer och märker hur fler spännande vägar öppnas hela tiden, och även om jag inte har direkt muntlig/synlig kontakt med mina guider så känner jag hu de finns där och leder mig rätt på sätt andra skulle förklara som omöjliga.

Vill dock utveckla kontakten och har börjat mer och mer med meditation. Men varenda gång jag kommer riktigt djupt in i avslappnandet, får bort tankarna osv så är det som jag drabbas av en chock av ledsamhet! En helt fruktansvärd känsla, som att jag inte kan hindra att börja störtgråta.

Nån som har någon idé om vad det är? Inget jag tycker om.

Vill för övrigt tacka alla fina människor på denna sida, har gett mig så mycket glädje och hjälp. Tack!

allhealing
7

Det du upplever är en väldigt djup kontakt med dig själv som du "saknat". Du känner en närhet där du är evigheten och det är denna närhet som gör dig känslomässigt upprörd i din fysiska kropp.

Du känner helt enkelt av en i det närmaste bottenlös kärlek och givetvis skapar detta kemiska reaktioner i din biologiska kropp.

Var därför inte rädd utan släpp istället denna känslan än närmre nästa meditation eftersom den du möter i meditationen är dig själv från ett betydligt djupare perspektiv.

Grattis, det du upplever är det många som söker men få som finner. Var därför den som visar oss andra sökare vägen genom att vara den förebild du därmed blir när du möter dig själv.

Än en gång, grattis! Skrattande

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[GunillaF]
0

Välkommen hit Emmakarolina.

Så fin läsning om dina upplevelser och så fint och klokt svar av Allhealing!Glad

Andina
0

Att 'äntligen' möta sig själv kan upplevas just så. Jag tycker Allhealing förklarar väldigt fint och bra.

Jag hoppas att du kan känna din upplevelse av meditationen som en 'befrielsens gråt' nu framöver. Glad

Välkommen hit önskar jag också!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Välkommen till oss Emmakarolina!Glad

Fin förklaring du fick av Allhealing!

Att möta sig själv ka  kännas svårt men på sikt kommer det bara gott ur det!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Fjäril
2

Välkommen hit!

Jag skulle nog säga som Allhealing svarade dig.

Jag vet ibland när jag gör astralresor och kommer till platser som jag "känner igen" då blir min reaktion att jag blir rörd och ibland gråter jag. Det är ung känslan som att "äntligen hittat hem" eller "äntligen hittat det jag länge saknat"

Jag förstår om du i stunden känner ett "obehag" men snart kommer du nog in i känslan och du "gråter färdigt"

Stor kram!

Sajtvärd på Övernaturligt

emmakarolina91
0

Tack så mycket för svaren, tänkte aldrig att det kunde vara något så djupt. Ska fortsätta att öva mig förbi det då, och tänka på det som nåt positivt. Trots allt en häftig upplevelse och efteråt känner jag ett lugn och glädje, så inget jag vill sluta med.

Återigen tack för ny insikt i vad som känts som ett problem.

Känner mig väldigt välkommen nu ;P

Andina
0

#6 - Vad glad jag blir! Att du samtidigt ser det som en häftig upplevelse som ger dig lugn och glädje efteråt. Det är ditt 'kvitto' på att det är en positiv erfarenhet du gör! Lycka till med framtida möten med ditt "äkta jag"!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[walkinbeauti]
0

Välkommen hit emmakarolina.Du har fått så fina svar så jag säger bara all lycka till med din utveckling Glad