Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 5177 ggr
christel70
2011-11-04 14:49
0

Auratransformation

Är lite nyfiken på om här är någon som har erfarenhet av Auratransformation eller om ni har några åsikter kring detta. Var på en föreläsning för ett tag sen och min nyfikenhet väcktes. Men jag kan ändå inte låta bli att bli lite skeptisk. Varför skulle denna metod vara så mycket bättre? Det var som när Recconective healing kom då skulle den metoden vara mycket kraftfullare och jag kan inte låta bli att undra om vi inte alla hämtar kraften från samma källa när vi ger healing oavsett vilken metod som används? Om nu de nya energitillströmmningarna till jorden är så mycket mer kraftfullare borde väl både Reiki och andra Healingmetoder också bli kraftfullare automatiskt?

Kvinnan som föreläste om Auratransformation berättade att när man väl gjort en transformation av sina shakran skulle man inte behöva någon healing mer. Det räckte med ett par balanseringar sen skulle man bli så pass stark att man fyllde på sig själv med vad man behövde. Transformeringen gjorde att man skapade ett så pass starkt skal i sin Aura så ingen skulle kunna "stjäla" ens energi.

Det snurrar lite i mitt huvud och jag skulle hemskt gärna vilja höra era synpunkter.

Vill ni läsa lite mer om Auratransformation så kika in på denna sidan:

http://www.auratransformation.se/

Medarbetare på Tarot

Andina
2011-11-04 15:53
1

Jag undrar om vi inte hade en tråd om just Auratransformation för inte så länge se'n… Jag ska se om jag hittar den - för jag tror att någon ev hade provat på metoden. Återkommer när jag hittat den.

Själv har jag inte provat på Auratransformation. 
Och jag ser det också som så, att källan är densamma oavsett vilken metod/teknik vi använder oss av.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2011-11-04 15:57
0

Det var nog denna tråd jag hade i 'bakhuvudet'…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

christel70
2011-11-04 16:02
0

Ok, ska kika runt lite och se om jag hittar tråden.

Kanske skulle skriva också att med en auratranformation förändrar du dina chakran och Aura till en Indigoaura för att du lättare ska kunna ta emot de nya energierna som strömmar in över världen. Enligt Anni Sennov som utformat metoden handlar medvetandehöjningen som är på väg att ske om våra barn. Det är dem som kommer med det nya medvetandet genom att de föds med ett helt annat chakrasystem och Aura än vad vi har. De är mer upplysta och andliga och kommer så småningom att förändra världen.  För att vi ska kunna "hänga" med i utvecklingen och lättare kunna stötta våra barn så är det att rekkommendera att göra en Auratranformation.

Medarbetare på Tarot

Andina
2011-11-04 16:07
0

# 3 - Länk till den tråden jag tänkte på finns i #2!

christel70
2011-11-04 16:09
0

När du väl har gjort en Auratranformation så är den bestående. Du kan inte ändra tillbaka din Aura. Dessutom plockas din karma och ditt öde bort så du blir helt fri att skapa din egen livsväg och hittar lättare till ditt dharma-livsuppgift.

Ja det var så mycket positivt så det var väl därför jag blev lite skeptisk…

Det låter helt underbart och jag skulle gärna vilja höra om aandras upplevelse, ni som gjort en transformation. Läste i den andra tråden och jag ska se om jag kan skicka ett pm till er som erfarenheter kring behandlingen.

Medarbetare på Tarot

millam
2011-11-05 19:49
10

Det låter nästan för bra för att vara sant.. då är det oftast det också. Det här vill jag också veta mera om, om det stämmer så är det ju super!