God morgon 3:e november
God morgon Smilax
God morgon alla som kikar in lite senare
Vilken mysig bild du bjuder på Smilax. Förstår att det var mysigt att vakna till kattkurr!
Ha en riktigt bra dag alla!
Godmorgon alla!
Vilken härlig bild på katterna.
Ha en fin dag allesammans.

God morgon på er allihopa!
Så mysigt det ser ut Smilax, fina är dom.
Ha en fin torsdag
Go'Morron Smilax och alla andra!
Vad mysigt med spinnande sängvärmare. Och härlig bild på dina vänner!
Grått och lite ruggigt idag - önskar jag kunde vira in mig i täcket och somna om nå'n timma till. ;) Skulle va' mysigt…
Ha en skön dag idag allihop! Och var snälla mot er själva!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon 
Härliga katter och jag kan bara hålle med att det är underbart med katt som myser i sängen,igår kom mina alla sex och kröp ner man får knappt plats själv i sängen men härligt är det.
Ha en fin dag på er 
God morgon alla. Måste vara ljuvligt att få bli väckt av mjuka kurrande katter, som klampar omkring på täcket, allt för att väcka en.
Det blev penicillin till slut mot hostan. Jag är inte så glad i att äta det, magen gör revolt direkt, men det var nog nödvändigt.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon alla!
#0 Vilka härliga katter du har Smilax!
I dag känner jag mig lite förkyld men blir det inte värre skall jag inte klaga.
#7 Krya på dig nu Majlar, du vet väl att det är bra med levande youghurt kultur när du äter penicillin ( men skriver det i alla fall). Kram till dig! 
I dag skall mina syskon och jag åka till gravarna och tända ljus hos våra kära.
Ha en trivsam dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Va mysigt ni som vaknat med era katter
. Jag saknar mina, som är i himlen sen i somras. Igår tittade jag på bilder på dom för första gången sen dom lämnade…
Ha en riktigt fin dag i gråvädret alla. Det känns gott att vara tillbaka här
!
Härligt för barnen att få lagad frukost av dig Smilax. Får du laga lunchen på plats också?
God förmiddag till er alla med hopp om en bra dag!
Vilka sötnosar du har där.
Kram!