"Det okända"
I kväll klockan 21.oo, kanal 7
Avsnitt 7 av 14.
Marie och Tomas bor på en gård utanför Tidaholm och menar att det finns en påtaglig närvaro i huset. Tomas, som är väldigt skeptisk till att det skulle existera övernaturliga saker, har till sin förvåning upplevt mystiska företeelser i huset. Mediet Lena Ranehag åker till familjen i försök att skapa lugn och ro.
Även 05/11.
Hej Gunilla, länge sen jag skrev här nu…
Tack för tipset. Brukar inte titta men nu ska jag verkligen göra det ikväll 
då blir det sen kväll då med web tv
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Åh, vad bra - Tack för påminnelsen, Gunilla! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Gunilla! Skall se! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vilket bra program, vad träffsäker Lena var! 
#1 Hej frodig och välkommen tillbaka. Kul att se dig 
#5 Ja, visst var hon bra!
#1 Välkommen tillbaka frodig! 
tack Gunilla och Indiania
, roligt att ni kommer ihåg mig!
ja hon var verkligen bra Lena. Kul att se programmet, det var ju ett väldigt bra exempel på hur det kan vara. Men…
…hur gör ni med reklamen? Blev påmind om att det nog var därför jag valt bort "Det Okända" tidigare.
Jag blir splittrad och trött av avbrotten, som att måsta avbryta sig när man läser en intressant bok för att ta ställning till nått helt annat, och sen "komma in" i boken igen, ungefär…
så, hur gör ni? får ni det att funka?

Har inte sett på det Okända på ett bra dag men igår såg jag.
Jag gillar Lena.. men igår fick jag en känsla av att … (vet inte hur jag skall förklara rätt?) nästan som att hon var deppig och trött. Är kanske bara jag som inbillar mig? Någon mer än mig som kände så? *nyfiken* 
#8 Tycker att det går bra att ta in fast reklamavbott. Visst vore det skönt att slippa.
#9 Tror du inte det var av känslor hon fick under besöket som gjorde att hon verkade lite ledsen?

#11… Jo… det har du rätt i… så kanske det var? 
#8 Jag har "förmånen"att ha ont om tid och äga en inspelningsbar boxer. Detta låter mig se programmen när det passar mig och även att hoppa över reklamen. Det är så smidigt att bara trycka på en knapp, så hoppar inspelningen fram fem minuter. Jag går upp extra tidigt på tisdagsmorgonen för att få se det inspelade programmet i lugn och ro, och inte störas av varken barn eller skeptisk man. /Snubbeltass, nykomling på forumet.
Välkommen till oss Snubbeltass!
Hoppas du skall trivas här inne!
Tack så mycket. Är nybliven, nyfiken sökare, som hoppas kunna lära mig mycket här.
Välkommen till Healing, Snubbeltass!
Välkommen Subbeltass säger jag också! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#13 …kanske ska böka fram min gamla video och se om den funkar…