Healing iFokus

Healing

Läst 496 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 1:a November

En klar frisk luft hade jag under min promenad till jobbet idag.

Tänk att der redan är 1:a November. Det är inte klokt vad tiden går fort.

I dag är det Allhelgonadagen och då tänder jag en liten lykta för våra nära och kära på andra sidan. Till helgen blir det många ljus och fint på kyrkogårdarna runt om.

Ha en bra dag allesammans!

[walkinbeauti]
0

God morgon !

Ja tide rullar på och jag minns när jag körde tunnelbana hur vackert det var vid Sandsborg och Skogkyrkogården på allahelgona.

En fin dag till er Glad

Koylie
0

Godmorgon! Höstsolen skiner vackert från en blå himmel iklädd några molntussar här och var. När jag tittar ut genom fönstret ligger älven alldeles spegelblank. För mig är det här skönhet och stillhet.
Fånga dagen, mina vänner!

Lynxx
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n!

Grått, grått, grått :-(

Ha de!

/L

En liten kontrast:

Indiania
0

Godmorgon alla!

I dag är det grått och regnigt, annat var det i går när jag tog en långpromenad.

Hoppas ni alla har det bra oavsett väder! Glad

Fina bilder!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

God morgon!

Här var det dimmigt och grått i morse men det är utlovat lite eventuella solglimtar under dagen! Ska se om jag kan komma ut lite på lunchen och få lite dagsljus!

Hoppas ni får en superfin start på november!

Gullenilla, vilken fin lykta du tänt!Kyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God morgon

Säger som Lynxx. Grått grått och åter grått.  Men det är härlig temperatur. Ljumma vindar i november går inte av för hackor.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Snart så

Indiania
0

#6 Hoppas det dröjer Majlar!Cool

Andina
0

Go'Morron allihop!

Och tack för härliga bilder!

Jaa, jag hoppas att de ljumma vindarna stannar kvar hos oss länge…! Det är ju så långt till våren…

Gråvädret regerar häröver också. Det passar bra med innesittarjobb idag då.

Ha en skön dag allihop!

Jag tänder också ljus för våra vänner i AndeVärlden idag.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

God middag!

Tack för bilderna, hoppas också att detta väder stannar länge.

Brukar skriva lite kort varje dag om vädret och annat, förra året var det 8 minus på morgonen den 8 nov och dagen efter snöstorm.

Föredrar mildvädret vi har nuGlad

Ha en fin em och kväll!!

Skogshumblan
0

Kikar in och säger godkväll på er.

Hoppas ni haft en skön tisdag och att resten av månaden blir kanon för er på alla sätt.

Vill be om ursäkt för att jag inte är här inne så ofta men jag har fått ett heltidsvick som löper ett par månader framåt och jag orkar helt enkelt inte med allt som jag skulle vilja.Tyst Saknar er och kikar in när jag orkar hålla mig vaken längre än barnens läggtid….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
0

#10 Jobbet och familjen måste få gå i första hand. Kul att se dig emellanåt.Glad

Jag är iaf glad att ha kommit hem helskinnad. Har varit ute efter vägarna et par timmar. Snorhalt och dimma. Tjocka är kanske bättre ord. Hua…

Andina
0

Skogshumblan, inte behöver du be om ursäkt! Vi är alla här när vi kan, hinner, orkar och har lust! Ofta går det dessutom i vågor.

Vi är glada att du tittar in någon gång ibland också! Glad

Se till att du tar hand om dig själv och inte dränerar dig själv på kraft och energi!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Andina
0

Usch, Gunilla, jaa, kör försiktigt för allt i världen! Skönt att det gick bra! Men det är sååå jobbigt att köra när det är mörkt, dimma och halt!

(Ditt inlägg blev en påminnelse om att vintern faktiskt är på väg… 
Gråter… )

Skogshumblan
0

Gunilla & amandla Kyss.

Skönt att du kom hem helskinnad Gunilla. Låter inget vidare att vara ute i sådant väglag och "väder". Vi har hitills sluppit glashalkan och jag hoppas den dröjer ett tag, åker en väg som trots att den är välasfalterad och bra är snorhal när det kommer…. hu.

amandla du anar inte hur rätt du har, de första veckorna höll jag på att gå under men jag hoppas jag stämt i de bäckar jag kan nu.

/ Skogshumblan

Indiania
0

Hej Skogshumbla!

Trevligt att se dig och när det passar dig!

Lycka till med ditt vikariat! Skrattande

Skogshumblan
0

Tack Indiania. Kul att se dig också.Kyss

/ Skogshumblan