Hela sjukdom
Hej!
Jag har sedan ett par dagar tillbaka åkt på en dubbel virusinfektion i kroppen, dels halsfluss och dels herpes i både mun och underliv och den är rätt rejäl. Jag har så mycket sår och blåsor i munnen och på läpparna att jag inte kan få i mig något annat än flytande föda genom ett sugrör. Men det allra värsta har varit febern som hållt i sig i 5 dagar konstant och gjort mig så svag. Jag har fått pencillin mot halsflussen och inte blåsorna, om jag förstod doktorn rätt. Blåsorna blir bara fler och fler så det kan säkert stämma.
Jag skulle vara så oerhört tacksam om någon ville skicka lite healing till mig! Det skulle betyda så otroligt mycket! Jag trodde aldrig jag skulle behöva be om detta men nu behöver jag verkligen all hjälp och tar tacksamt emot den <3
Oj vad det låter jobbigt.
Jag sänder massor av kärlek och energi till dig och din situation.
Hej Ashol! Detta låter verklogen jobbigt. Kanske du skall ta kontakt med din läkare igen?
Skickar kärlek och styrka till din situation! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#1 Ja, så här sjuk har jag sällan varit. Tusen tack!!
#2 Jag tror jag avvaktar några dagar. Herpesen ska ju kroppen kunna hela bort själv även om det kan ta sin tid. Tack så hemskt mycket för blombuketten, den värmde gott!!
Jag skickar till dig och din situation.
Om det är riktigt jobbig så ta kontakt med vårdcentralen. Det finns tabletter (minns inte vad de heter) som lindrar.
Krya på dig!
Usch vad jobbigt du har Ashsol! Jag hoppas att det känns lättare idag! Jag skickar en dos 'healingbubblor' till dig idag och hoppas att du återhämtar dig snabbt nu!
Krya på dig-pepp!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack så hjärtligt allihopa! Det värmer. Jag kände mig mycket piggare igår och hoppas att jag kommer göra det idag också 
Återigen tack, ni är underbara!!
Jag skickar också! Hoppas du kryar på dig fort!