Healing iFokus

Healing

Läst 521 ggr
[walkinbeauti]
0

God Morgon 29 0ktober !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon !

Här är det full rulle med två kattungar som busar runt med dom andra fyra vuxna.En helt underbar syn och Goliat som är 17 år och nästan 8 månader vill vara barn igen syns det Skrattande raringar dom är för goa.

Ha en skön dag på er !

Andina
0

Go'Morron Walkin'! Och Go'Morron alla andra som tittar in här idag!

Härligt månsken! Månsken är magiskt!

Åhh, såmysigt med de små busingarna, Walkin'! Visst är det härligt hur ungdom smittar av sig! Det måste ju fungera likadant för människor, eller hur…? :)

I detta hus är det lugnet som råder. Pappisen ´blev glad när jag vaknade tidigt; Är det dags att laja lite redan? Men nu har hon borrat ner näbben i fjädrarna igen för att sova en stund till efter en stunds "knorpande".

Det ser ut att bli milt idag igen - och kommande vecka också. Lika glad blir jag varje dag när jag ser att kylan och vintern dröjer. Visst är det väl ovanligt milt - åtminstone här, runt 10 plusgrader varje dag… så här års?

Nu har jag 'knorpat' färdigt - dags för påtår och se'n vakna "på riktigt".

Ha en fin och skön dag idag, allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

powerofthebass
0

Godmorgon alla .  underbart rolig   kväll igår  , såg film med några vänner , tystnadens skrik    (renöversättning)    ska vara på eng .

den var mycke bra och välgjord   .

idag ska jag städa lite och laga mat sen blir det till att ta det lugnt

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

ludde1
0

Godmorgon alla.

Ha en bra helg allesammansGlad

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

#0 Häftig bild Walkin.

Här är det fint väder i dag och skönt att det är milt ute. Fortfarande har jag sommarblommorna kvar i två av mina krukor de är så fina, tror aldrig jag har haft sommarblommorna så länge tidigare.

I dag skall sambon tapetsera och jag skall titta till granntanten hennes dotter är bortrest under helgen.

#3 Kul att se dig igen Ludde!

#2 det är mysigt att se bra filmer Power!

Ha en finfin lördag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God lördagmorgon!Glad

En blek sol kikar fram lite försiktigt, lite kyligare än igår är det.

Underbart med djur WalkinKyss

Lite av varje att göra under dagen och i kväll ska jag på födelsedagskalas.

Ha en riktigt fin dag allesammans!

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Här skiner solen så fint idag. HärligtGlad

Ha en riktigt bra Lördag allesammans!

majlar
0

God morgon i solen.

Låter helmysigt med kattungar, och vad roligt det måste vara för gammelkatten, att få nya kamrater.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Elpida
0

Hej hej!

En grådimmig dag, det inbjuder till lördagsvila! Familjen ska iväg på olika aktiviteter och min största ambition idag är att få till en långprommisGlad.

Låter härligt med kattungar och knorpande pappisSkrattande.

Ha det gott godingar!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jazzo
0

God eftermiddag på er!

Morgonen började med massa gos med barnen och katterna, villkorslös kärlek är så underbar!! Än så länge är mamma bäst i världen och jag är glad för varje dag barnen känner så, det kommer en tid av frigörelse om ett tag så man får njuta av varje dag så länge det varar. :P

Vi har hälsat på kusin med barn och fått stilla bebissuget rejält! Det är underbart med små gosiga människobarn, de doftar så gott!

Kvällen blir i lugnets tecken och jag ska fortsätta läsa boken Väck din inre healer av Eric Pearl som jag påbörjat - den är spännande!

Ha en underbar dag och kväll allihop!

Indiania
0

#9 Hej Jazzo!Glad Har du varit här tidigare? Annars vill jag hälsa dig välkommen hit!

Har också läst " Väck din inre healer " och tycker mycket om den boken och Eric Pearl.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Jazzo
0

#10 Tack Indiania! Jag är ny på forumet, det är sant. :) (Har presenterat mig i tråden Välkommen.)

Ja boken är verkligen intressant och tankeväckande! Har iofs precis läst klart första delen och börjat läsa andra delen. Jag hade aldrig hört talas om Eric Pearl tidigare utan fick låna boken av en kollega.