Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 517 ggr
[Chilliy]
1

Min första healing:-)

Idag var jag på min första healing och det var verkligen spännande men skumt oxå..Såg mkt lila och även lite cerist..Såg ett otroligt ljussken som bländade mig toltalt..Såg moln som skingrat sig för att sen flyta ihop igen..Fick inte så mkt förklaring till vad allt betydde utan tydligen får man pussla ihop detta själv..

Amandla
0

Så brukar jag också uppleva healing, många färger och ljussken, det är en härlig känsla Glad

[GunillaF]
0

#0 Härligt. Men fråga healern nästa gång vad det betyder.Flört

Det kan ju vara bra att få tänka efter själv också, men healern hjälper dig nog på traven om du berättar och frågar.

[Chilliy]
0

Hej Amandla och Gunilla

Ja det var mkt spännande. Förstod inte detta med att personer kunde se färger men nu fick jag uppleva det själv. Så intressant..

Han beskrev det oxå som att jag hade något kring magtrakten som ville ut och att det nästan försökte ta sig ut genom både min mage och hans hand..Vad det nu var..Jag ska absolut dit fler ggr…

Amandla
0

Du kan ju fundera på vad färgerna står för enligt dig…

[Chilliy]
0

Ja du Amandla..Jag har ju ingen aning..Det enda jag vet nu ju är att jag är upptagen med att sörja mamma..Kke det blir mkt lila och ljus sken då?

Amandla
0

Lila för mig står för healing och tröst, läkande krafter. Rosa/cerise för kärlek.

[Chilliy]
0

Oj intressant Amandla..Berätta mer ingående om du har lust..Såg ju även lite cerist där ett tag..Lysande och nästan i neon..

[Chilliy]
0

Glömde tilllägga att jag även såg vita löv/blad,vad det nu betyder?