Hejsan allihopa!
Hej jag är ny här.
och jag undrar om nån kan se min Aura, vilka färger som passar mej.
och det finns nån färg som ger en självförtronde.
då jag hatar mitt utseende. blää för mej är det som går i mitt huvud.
Ha det bra allihop!
Välkommen hit 
Jag är ingen expert på auror men försök tänka positivt om dig själv det gör att auran växer och blir frisk och ljus.Du duger som du är det gör vi alla 
Hej och välkommen hit.
Omge dig med vackra färger. Det blir man glad av. Kom ihåg att du är fin som du är. Har man bara ett vackert inre, så lyser det igenom och det strålar utåt.
hej och välkommen ,
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
tackar.
ska börja tänka positivt om mej själv till att starta med. =D
#0 Hej och välkommen till oss 
Du har fått så bra råd i tråden men vill tillägga att vara i naturen och få in nytt friskt syre är också bra för välbefinnandet!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Du vet väl om att du är värdefull. Kram
Hej där! Jag är inte så bra på att se auror, men ditt fotos utstrålning talar till mig om en varm, försiktig, klok och vänlig själ. Jag kan tänka mig att du generellt behöver mer färg i ditt liv. Så var det för mig i alla fall ett tag, jag såg allt i grått, men började verkligen suga åt mig av färgerna exempelvis från trafikljus: det intensivt röda, den lugnande gröna, och alla andra ställen. Du kanske har ljuslyktor i olika färger? Tänd små ljus i dem och se in i färgerna en efter en, känn efter vilken färg du behöver för tillfället. Kram och lycka till!
Hej! Jag får in samma om din personlighet som Nefer, och också en känsla av att vilja/önskan att få vara liten och beskyddad. Då tänker jag att det är rotchakrat som behöver stärkas, så röda ljuslyktor kan vara en bra start. En go varm röd filt att ha i soffan kanske? Båda exemplen är ju på varma saker, det fick jag för mig är bra för dig, så du både ser och känner värmen från det röda. Kram
#8: Hahaha, jag fick också in rött, men också orange, men eftersom min styrka inte är att läsa av foton ville jag inte skriva det. Därav mitt råd om ljuslyktor i olika färger! Men om du också såg rött (heh) kanske det stämmer, då. Och då törs jag väl säga orange också.
Välkommen! 
Kom ihåg: "Pärlan hittar man på insidan"
Glöm aldrig det! 
/L
Hej på dig! Eftersom du har fått så fina kloka svar,, kikar jag bara förbi och hälsar dig välkommen hit
Tack allihop!
ska pyssla till mej lite saker imorgon.
rött,orange o andra varma fräger ska bli.
kommer med foto på det jag gjort så får ni säga om det blir bra
att börja med.
Ha det göttans allihop! Kramar.
Hej och Välkommen vill jag också önska dig!
Jag är inte alls bra på aurafärger, så jag ska inte ens försöka! Men jag tycker du har fått många bra 'reflektioner' redan.
Det låter i alla fall jättehärligt att du ska omge dig med varma och kreativa färger!
Skriv gärna och berätta om du upplever några inre förändringar när du gör det?
Ha det gott med dina "färgbad"!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Du är ju riktigt kreativ! Underbart! 
Hello kitty. Alla tjejers favorit. Va fina dom är. Kram
Vad mysigt! Och Kreativt!!! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#16: Då är jag nog tjej fortfarande, för jag älskar Hello Kitty 
Jag är också tjej ännu. Härligt 
Alla tjejer är tjejer.

#20: Majlar, du är så klok! 

tackar.
mer pyssel kommer.
Hejsan! :))
Kan egentligen inte detta med färgerna. Men, färgen GUL tänkte jag på direkt. Varför? Vet ej, kanske någon annan vet :))
Tänkte då på att den färgen skulle vara bra för dig :))
Bybo: det verkar ju passa bra med röd och orange som redan har kommit upp. Tre varma, härliga, klara färger!
#25 Ah, låter bra :))
#14 Så fina saker du gör! 

Hej hej och välkommen säger jag!
Fina svar du fått!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej och välkommen !
Kramar till dig
Allting är möjligt
hej alla här har ni ytterligare en ny i forumet. Är inte helt haj på det där med färger jag heller. Tycker det låter som mycket bra färger som tagits upp här Färger med mycket energi. En härlig mörk blå som lite marinbåaktig som byxa eller kjol föreslår jag. Hoppas att du kan känna dig bättre snart. Värkligen duktig på att pyssla !!!!
#30 Välkommen till oss lella80! 
#30 - Hej och Välkommen, Lella80, säger jag också! 
Tack för Välkommnandet !!!! Kul att vara här och läsa om alla intressanta trådar
# 30 Välkommen hit hoppas du ska trivas med vårt glada gäng 
Välkommen lella80