Ljus och Kärlek !
Vet med mig att jag under en period låtit mig påverkas av negativa tankar och kommer på mig själv att jag gör tvärt emot vad man bör göra.Ju mer negativt jag tänker ju mer destruktiv blir jag så nu sätter jag ner kärlekens fot hårt i marken och låter mitt sinne fyllas med ljus.
Det är så lätt att falla in i fel tankebanor och av någon underlig anledning är det lättare att falla in i det negativa än det positiva så nu när kärlekens fot sitter hårt i marken sänder jag allt ljus och all kärlek till världen som jag förmår.Häng gärna på i denna ljus spridning så kanske det blir ringar på vatten som alla får ta del av,Kärleken och ljuset 
Ljus och kärlek är näring för själen !
Jag hänger på direkt WB! Visst är det underbart att sprida kärleken ljus vidare
Kramen till dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "

Jag hänger på - ljus och kärlek till ALLA 

"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Härligt 
Tack för att ni vill vara med i ljus spridningen.
Andina den bilden försökte jag nyss lägga in men misslyckades ,tackar för att du la in den.Den är så vacker och varm 
Kärlek och ljus! Heja dig WB! 
Mycket bra initiativ. Jag är med!!

Bara den här tråden lyser upp hur mycket som helst! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ja visst känns allt mycket ljusare när vi tänker ljuset och kärleken,helt underbart 
Jaa, härligt WB!
Det "enda" viktiga vi bör tänka på nu, det är att sprida ljus i världen!
Sajtvärd på Övernaturligt
Härligt Wb,, jag stampar ner foten i myllan och följer med i
ditt förslag

Självklart är jag med Wb
Naturligtvis gör jag det
*harkel* Menade : Naturligtvis är jag med :))
Jag hänger också på!
Helt underbar ide Kramar till dej!
Självklart är jag med, vilket fint initiativ WB
!
Ljus och kärlek från mig också.

Kram Danda
Hej Svejs!
Vad härligt och fint med Era ljus- och kärleksspridningar! Man blir riktigt varm inombords! Ni gör fantastiska saker här!
Jag kan ju inte "dessa saker" som Ni gör, men jag "hakar" /instämmer i alla fall att världen o vi människor behöver ljus o kärlek!
Kram
okkrip56
# 19 Fastna inte i tanken att du "inte kan", tänk kärlek och ljus så sprider du det omkring dig! <3
Instämmer skickar ljus och kärlek till hela jorden!
Ljus och kärlek, från mig med!
# 20 Okey, bra att Du säger det, ska ha det i åtanke!

Ljus och kärlek till er alla och hela världen från mig
Allting är möjligt
Ljus och harmoni önskar jag er alla!!!