Healing iFokus

Healing

Läst 447 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 25:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goder morgon alla Healare

En frostig dagning gick mig till mötes när jag drog upp rullgardinen i morse. - 5 grader och vitt ute - av frost. Ingen snö ännu, men nu är den nog här när som hellst.

Ha en bra Tisdag mina vänner!

Fjäril
0

Godmorgon GunillaF!

Vilket härligt hjärta du bjuder på, med ljus och allt. Det är kärlek och ljus det Kyss

Ha en fin dag!

Sajtvärd på Övernaturligt

[walkinbeauti]
0

God dagen Glad

Hutter och lite frysfrys på morgontimmarna så den bilden blev man varm av Cool

En härlig dag till er Glad

Toyan
0

God morgon allihopa!

Så vackert med hjärtat Gunilla, ljus och kärlek behöver vi alla varje dagGlad

Ha en riktigt fin tisdag!!

Elpida
0

God morgon!

Mörkt och dystert ute, tur man kan jobba på..

Tar gärna lite healingbubblor idag till min ländrygg för den som orkar och vill..

Stora kramen och en härlig dag till er alla!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[NeferNefer]
0

God morgon! Ska ut strax och mata småfåglarna och kråkfåglarna som hänger omkring här och gör livet extra angenämt. Ha en underbar dag, alla! Kram!

Indiania
0

Godmorgon alla!

Fina hjärtaljus Gunilla, det värmer!

Har nyss vaknat så jag har inte mycket mer att säga.

Ha en härlig tisdag alla! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

#4 Jag skickar till dig Elpida!Kyss

Elpida
0

#7 Tack gullehjärtat, mottages tacksamt!Kyss

"Du har alltid två val"

Indiania
0

#4 Missade detta Elpida så klart skickar jag till dig när jag vaknat till!Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God morgon alla.

Sänder massor av kärlek och energi till dig och din rygg Elpida.

Här har inte dagen bestämt sig ännu vad det ska bli. Det är mörkt utanför fönstret. Ljuset fladdrar och ger härlig energi.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Lynxx
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mor'n!

Ska träffa ett par bekanta idag. Hon e den healer som jag gick till innan ja flyttade.

Hon ska till den tonhealer som jag gick till för ngr veckor sedan. Eftersom hon inte blir av med en envis parasit - ska hon prova att få hjälp via tonhealingen. Så det ska bli intressant å se hur det går.

Det e iaf effekt av den för min del. Ja blev bl.a. väldigt törstig & trött - täta toabesök - pga den utrensning som startades. Så man bör vara i lugn efteråt & låta det hela ta ett par veckor, för att ge kroppen tid att arbeta med detta.

---

Så…apropå toner - schläng dig i väggen Mozart ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=gBp4NziKqE4&feature=relmfu

Ha de!

/L

majlar
0

Det kanske är Mozart återfödd till Katt.

Vackert var det i alla fall.

cavalo
0

God förmiddag

Här är kyligt men gott väder.

Elpida
0

Tack så jättemycket godingar!Kyss

"Du har alltid två val"

Andina
0

Go'Förmiddag alla fina!

Nattens kyla letar sig uppåt och vi väntas få en ca 10 plusgrader idag. Härligt! Och tack och lov väntas kommande nätter bli milda! Jag vill gärna ha milda nätter länge nu - så jag hinner få hjälp med vinterdäcken (ena hjulet gick inte att få loss i förra veckan).

Elpida - skickar ett stort sjok med 'healingbubblor' till dig under dagen! Nu har väl livet äntligen fått dig att stanna upp för att ta hand om dig själv också!? Flört Du måste ju vara rädd om dig själv.Kyss

Lynxx - tack för härlig video! Man ser hur katten njuter av ljudvågorna - verkligen tonhealing! Kunde inte låta bli att titta på de andra videosnuttarna med Katten Nora Mozart - helt underbart! Spelar 4-tassigt t o m tillsammans med andra.

Ha en skön dag idag allihop! Själv har jag en mängd datorjobb att sköta bakom skärmen.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Elpida
1

Blir alldeles gråtig i bröstet när jag tänker på hur många fina människor det finns här inne. Det är så mycket människokärlek och omtanke!

Tack fina fina ni!Kyss

"Du har alltid två val"

Lynxx
0

He-He - ja de e svårt att inte le när man ser katten härma matte.

---

Nåväl - jag träffade mina bekanta efter att hon genomgått sin tonhealing.

Men…ta mig 1000:an att tonhealern lyckades skrämma ut "paraskiten"! Hon sa att hon aldrig träffat på en så envis rackare - å då menar ja parasiten! Förvånad

Dock så fixade hon till en del annat & de ska prova en gång till senare att skrämma ut den rackar'n. Detta e sista alternativet hon har kvar efter att ha provat det mesta för att bli av med ***skapet! Å inget biter på den! Den e väldigt viktig att bli av med - pga att den skadar kroppen & orsaka cancer i långa loppet. Förutom att den tar mycket energi hela tiden.

Så de ska bli intressant att följa forts.

Ja ska väl åxå dit å få en ny omgång - så småningom.

/L

[GunillaF]
0

#17 Har din vän varit till läkaren?

Lynxx
0

Jag minns inte - det har varit länge. De e säkert ett par år sedan jag hörde om detta första ggn.

Tyvärr funkar inte mitt minne alls - rena teflonminnet - så vad som sades då e bortglömt för länge sedan. Hon säger att hon provat allt - men vad det innebär…?

/L

[GunillaF]
0

#19 Du kanske ska puffa på henne och be henne gå till en läkare iafFlört

Lynxx
0

Ja om det ginge - den damen styr man inte asså! :-/

Hon har ju gått till läkare i andra ärenden - & har väl tröttnat & tappat förtroendet pga deras okunskap & trångsynthet. De lyssnar ju inte på vad man säger - utan har en egen agenda för hur man ska angripa problemet.

Ta 2 Alvedon & kom tillbaka om 14 dar om det inte blivit bättre & du fortfarande lever då - typ.

Så ja vet inte vad hon gjort förut för att komma till rätta med detta. Men ja ska kolla med henne nästa gång & höra om hon fått ngt utlåtande fr medicinskt håll.

Ja har dock slutat ge folk tips & råd - inget ja säger fastnar hur som helst - de e som å hälla vatten på en gås. Men…de e ju deras förlust. Ja har tröttnat på att tala för döva öron. Ja saknar tyvärr den auktoritet som krävs för att bli sedd & hörd - än mindre lyssnad på.

Så…ja ägnar mig åt mig själv numer. Så får de fixa sitt, efter eget huvud ;-)

/L