God morgon 23:e Oktober
Go'Morron Gunilla! Och Go'Morron alla andra som också tittar in i tråden idag!
Här har vi ett underbart morgonväder, 10 plusgrader, soligt och fint - så virade in mig i en filt och tog mitt morgonkaffe ute på 'förstukvisten'. Mysigt!
Ska försöka leva i dagen idag! Det är lätt gjort att förvilla sig in i tankar och planer om morgondagen - och då tappar man ju snabbt bort idag.
Ha en skön söndag allihop! Med sol ute och sol inne!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon Gunilla och Andina !
Godmorgon ni andra också. I går skulle vi tapetsera men vi var tvungen att beställa tapeter först så nu blir det någon annan dag. I stället klippte vi ner buskarna i trädgården så nu är det klart. Det var ju så varmt och fint ute.
Ha en alla tiders bra söndag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God Morgon 
Nja nån sömn vet jag knappt om jag fått med två kattungar som rätt vad det är anfaller huvudet och ska bita i haka näsa och pussas,men det är så härliigt med dessa luftanfall 
Ha en skön dag på er 
33 Ja de är allt för söta de små liven 
I dag skall min dotter se på en Ragdollkatt så hennes katt får en kompis. Spännande att se hur det går.
# 4 Gud så mysigt.Ragdolls är fina katter men rätt dyra har jag för mig när dom är raskatt 
God förmiddag alla.
Har köpt hem grejer och ska göra två sänggavlar att sätta på väggen, dom så dyra att köpa.
Jag skulle också vilja ha en kisse, dom är så söta. Som tur är, har grannarna runt omkring goa katter som man får gosa lite med.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Här är en av grannkatterna
#6 Åh så söt! 
# 6 Stilig kizze 
Men varför blev texten så fet och stor 

God morgon!
Svingar in och säger hej innan det är dags att ta tag i söndagens bestyr!
Solen skiner, löv ska räfsas och altanen ska förberedas för vinter!
Ha det gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go eftermiddag på er!
Här skiner solen och det är riktigt skönt där ute. *härligt*
Stilig misse Majlar
Skulle också vilja ha en misse miss,,
Säger gokväll!
Läser Era "morgonrader! Fina kommentarer! Jag gillar också katter, de är för mysiga djur! Tyvärr kan jag ju inte ha, är ju allergisk (astma+allergi) Hade katt som liten..tills det blev konstaterat att jag hade astma.. Låter gulligt med dina kattungar Walkinbeauti!
Själv har jag tränat..fixat lite hemma, bjudit mina döttrar med deras killar på laxmiddag!
Önskar alla en fortsatt trevlig söndagskväll!
Kramis
okkrip56
Ja, jag önskar verkligen att all allergi kunde avskaffas - om inte för att alla som vill leva med djur ska kunna göra det! Det är en ynnest att leva med djur. Men å andra sidan, så brukar det ofta finnas något djur i alla fall som även allergiker kan leva med.
Jag är inte allergisk - men jag skulle vilja leva med pumor, och andra stora kattdjur ;) Men jag tror inte jag kommer att göra det i detta liv…
Okkrip - laxmiddag låter gott! Jag har tänkt flera gånger den senaste veckan att göra nå't gott med lax - men så har jag glömt bort det varje gång!
Ha en fortsatt go' söndagkväll önskar jag er alla också!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God kväll på er!
Här är det brottom. Jag är verkligen ute i sista minuten. Har suttit med min stickning så gott som hela dagen idag.
Jag får två nya barnbarn om några veckor och en liten tröja började jag sticka för flera veckor sedan, men så kom något annat emellan och den blev liggande. Nu är det bara ett par cm kvar på den sista armen på den, sedan börjar jag på nästa….
Ha en fortsatt bra kväll!
Vilken lycka. Två små ljuvliga bäbisar på en gång. Kram
#14 Jaa, det blir kul. Och jag hoppas att kusinerna kommer att tycka det är kul att ha varandra när de blir lite större. Lika gamla!