Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 737 ggr
kali
0

Healing och färger.....

Jag har varit förkyld ett tag så jag tänkte ge mig själv lite healing för att få mer energi .Under tiden jag healade mig själv så upplevde jag en nattsvart himmel och i horisonten en vulkan som sprutade ut färger i olika gula,oranga och gröna nyanser. Hur kan man tolka dessa färger ?

powerofthebass
0

kan det vara så att du släpper på alla späningarna och fyller på med nya friska energier  ?

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Andina
0

Ja, jag kan också tänka mig att det är en hel del energi i ditt inre som behöver komma ut - eldigt, explosivt. Kanske har du 'undertryckta' känslor o d som vill pysa ut?

Men jag kan också känna att det kan vara just de färgerna du behöver - och 'helas' med under din egen healing. Tänker man chakramässigt - så ser det ut som att sakral-, solar plexus- och hjärtcakrana behövde påfyllning. 
Tänker man rent "färgmässigt" så kan det vara så att du behöver detta gula, ljusa soliga inom dig, likaså det lekfullt oranga och lungnande och balanserande samt helande gröna.

Jag tror att du har svaret inom dig själv - vad färgerna representerar för dig.

Bara helt spontana tankar ikring din fråga - kanske är jag ute och cyklar…? ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing