Healing iFokus

Healing

Läst 501 ggr
[walkinbeauti]
0

God Morgon Lördag 22 Oktober !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er Glad

En fin klar morgon men inte kall,så lite värme finns det kvar innan vintern.

I går flyttade 2 katter in till mig och mina fyra gamla så nu är vi en stor familj igen.

Ha en härlig dag och som dom säger ett gott skratt förlänger livet det kan nog Linus på linjen intyga Skrattande

[dandamimm]
0

God morgon WB och alla andra fina människor.

Här ska det shoppas kläder och annat till mina "behövande" ungdomar. Tack och lov är det second hand som gäller för tillfället så det blir väl inte så dyrt, hoppas jag.

Önskar er alla en fin dag.

Kram Danda

Toyan
0

God morgon Walkin och alla som kommer senare!

Nu blev jag nyfiken, är det katter ingen annars bryr sig om eller..?

Här är det 10 plus idag, mulet och blåsigt.

Ha en fin lördag allihopaGlad

[walkinbeauti]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 2 Nejdå förra ägaren blev allergisk och dom behövde snabbt ett nytt hem Glad

Äntligen ligger dom still så nu kan jag bjuda på en bild,har nästan bara fått halva katterna med för dom busar runt.16 veckor c:a.Jona och Elias Glad

[GunillaF]
0

God morgon.

Nu har jag skrivit i den här tråden flera gånger, men när jag klickar på publicera så loggas jag ut.

Jag hoppas ni får en bra dag allesammans.

Indiania
0

Godmorgon alla!

Så söta dina katter är WB!

Så det är din tur att bli utloggad nu Gunilla, så hade jag det också för någon vecka sedan. Det är väldigt irriterande.

Hoppas ni alla får en skön lördag!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Middag allihop!

Åh, dessas små kattpojkar! Lycka! Lycka! Lycka!!! Kyss Och vad härligt, mitt i sorgen, för de f d ägarna, att deras pojkar fick ett nytt och varmt hem och dessutom tillsammans!

Idag blir det att kånka ved i några timmar - det får bli dagens träningsrunda (vilket jag normalt är vansinnigt sparsam med Skäms jag är nog den lataste människan på jorden!), skönt för kroppen och knoppen och mycket luft att andas in.

Ha en god lördag allihop! Med massor av glada leenden!
Kramis!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Toyan
0

#3 Såna små sötnosar Walkin, säger som Andina, vilken tur att dom får vara tillsammans i ett gott hemKyss

[rore]
0

Godagens!

Härligt sprakande höst löv där ute När solen skiner så fint som den gör idag. Jag blir minst sagt salig,,

Wb! Vilka små ögongodisar de är de små kissemissarnaKyss

majlar
0

God middag alla. Här är det varmt så man blir svett.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann