Tacksam för lite positiv energi..
Hej!
Vore tacksam om det fanns någon som kunde skicka lite positiv energi då jag känner mig kraftlös, energilös..sover dåligt på nätterna, oroligt o ytligt..
Tack på förhand!
Hälsn okkrip56
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så klart jag gör det okkrip.
Du kanske ska äta mer vitaminer. Har du kollat ditt blodvärde på sistonde? Du kanske behöver järn.
Skickar till dig Okkrip och var rädd om dig! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack till Er båda Gunilla F o Indiania! Har inte kollat blodvärde o järn på ett bra tag. Brukar i regel ha bra blodvärde i alla fall. Men kan va bra att kolla upp det, bra idé av Dig GunillaF!
Men mest tror jag det är psykiskt som energin är på sparlåga! samt årstiden.. har lätt för att oroa mig, spänd..
kram okkrip56
Kram tillbaka okkrip 
Kram Okkrip! Vill bara nämna att D3 vitamin kan pigga upp så här års.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Okkrip! Jag skickar iväg en massa 'healingbubblor' till dig om en liten stund och sedan även imorgon!
Kom ihåg att vi håller dig i handen på din resa! Så fortsätt gärna att skriva av dig här!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Kommer rena ljusa energier i din väg Okkrip 
Skickar kärlek och energi till dig och din situation. Kram
Hej kära vänner!
Ni är fina varma människor! Har känt att jag fått positiv energi av Er. Indiana: Jo jag äter D3, inne på min 2:a burk nu. (Detta tips tack vare Andina) Fina ord av Dig Andina om "hålla handen under min resa"..
Så även varmt tack till Er Andina, Majlar, Walkinbeauti! (Och ytterl tack till Er oxå GunillaF o Indiana..)
Kramar!
okkrip56
Jag skickar till dig så här mitt i natten 
Tack JereMina för att du skickat inatt!
Ha de gott!
okkrip56