God morgon 11:e Oktober
God morgon alla.
Här är det också frost på taken och gräset. Det känns lite i kroppen, vet inte om det kanske är barndomsminnen som ger sig tillkänna. Man trodde man kunde åka skidor på en gång.
Ser ut att bli en fin dag, solen letar sig fram mellan trädtopparna.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon alla.
Jag skall också få vinterdäcke på idag.
I dag skiner solen fram så det blir nog en fin dag.
Ha en fin dag allesammans.
Godmorgon alla!
Vad glad jag är i dag! Vi har haft en liten råtta/mus här i datorrummet, vi gillrade fällor i går kväll och i morse när jag vaknade var dörren öppen till rummet och fällorna borta.
Ringde sambon och han hade fått bort råttan.
Måste berätta vilken katt jag har vi släppte in honom till råttan men han var inte intresserad, vilken djurvän 
Ha en finfin dag på er alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag !
Ja det var en djurvän Indiania,dom är för go 
Klockan 11 idag får Salamandra somna in och dom andra fyra vill försöka få igång henne och ser något är fel.Det blir skönt för hon att slippa sjukdom och hon har kämpat tappert.
Ha en skön dag,här var flera minusgrader på morgonen !

God morgon!
Det var klarblå himmel alldeles nyss men nu har molnen kommit fram igen. Jag hade verkligen en grå dag igår så jag hoppas denna blir ljusare!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
godmorgon
här är det sol idag,så det gäller att passa på att ta en höst promenad,önskar er alla en fin dag!
#4 Skönt att Salamandra får somna in och slippa lida.Tänker på er Walkin! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

#4 Missade ang. Salamandra. Lilla gullekissen, i slutänden är det ju bäst för henne att somna in och slippa vara så sjuk. Förstår att saknaden och tomheten blir stor
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Go'Morron alla!
Här kämpar solen tappert mot molnen - jag hoppas solen vinner! ;)
Håller om dig och Mandran, Walkin'! ♥
Ha en god dag idag allihop - och glöm inte att vara snälla mot er själva!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God eftermiddag
Solen har varit framme en stund idag Ingen frost Förra veckan satte gubben på vinterdäcken på bilen Det känns tryggt.
Ha en bra dag
kram
Allting är möjligt

God middag!
Gunilla och Ludde.. Dolla, bra att ni fått på vinterdäcken, lite tryggare när halkan slår till.
Walkin.. stor kram tll dig.
Ha en fin fortsättning på dagen
Godafton allihopa :)
Ja vinterdäcken måste nog snart på
. I morse var det frost o kallt, sent ute skulle skjutsa dotter till bussen o sent ute som vanligt….skrapa fort..fort iväg och vi hann.
Hem ge djuren iväg o jobba själv, hem igen laga mat o städa iväg hämta dotter o gick elljusbanan med lilla Ida, som jag ska lägga in en bild på när hon hängde med dotter på hundövningar i Uppsala. Första gången på stadsbussarna lilla "LANTFJOLLAN"….
Jadu Indiania fy för råttor, skulle inte vilja byta med dom på "fångarna på fortet"…synd om dom med när de kliver på dom. Tror att en dog där. Jag kan förstå din misse hörrödu :) klok en.
Sänder en kram till dig Walkinbeauti <3 sorligt när man måste avliva sina djur…vet hur det känns.
Kram Jile
#12 Är det en Lhasa Apso? Hon ser ut som min lilla Ester gjorde. Bakifrån iaf 
#13 Ja det är det, och tre till bla, pomeranian, tibetansk spaniel, powder puff. Lite svårt att komma ihåg alla :)
#14 Åh, de är så söta!
Saknar min Ester så jag kan bli tokig emellanåt.
Javisst är de och kloka. Som de förstår allt och hon gillar att sitta o spana. Tibbarna gjorde ju så när munkarna hade dom för att varna om fienden kom.
Här har vi ju inbrottstjuvarna då :-)
Ja, munkarna tyckte att det var bra eftersom de var små, tog lite plats och åt lite mat, samt har förhållandevis grovt skall som skrämde iväg banditerna! + att den långa och tjocka pälsen gör att de är/var extra köldtåliga. Det är nog inte så varmt i klostren högt upp i Tibet.
#17 Ja och de har ju tålamod och sitta och glo :) länge.