God morgon 19:e Oktober
Go'Morron Gunilla och allihop!
Vilken vacker bild, Gunilla! Tack!
Tack, jag har sovit gott - men skulle kunna sova några timmar till - känner mig inte utsövd än. Sorgligt nog minns jag inte mina resor i Drömmarna - en natt utan drömmar är en förspilld natt. :)
Jag hoppas också att ni alla sovit gott och minns era drömresor!
Men nu väntar en ny dag att danas av ditten och datten!
Hoppas ni har mycket gott att fylla dagen med idag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon alla. Vilken härlig bild. Jag ser ett litet rådjursansikte i dimman.
Här har det regnat så jag nästan tänkte att huset skulle flyta bort. Det var riktigt otäckt. Vart kommer allt regn ifrån.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Tjusig bild du bjuder på Gunilla.
Natten har varit lång, med många uppvaknanden. Täppt i näsan, huvudvärk och frusen. *BLÄ*
Nu har Panodilen kickat in och det är dags för lite morgon kaffe, så kanske jag blir som folk igen.
Jo, många dröm snuttar blev det.
En fin dag önskar jag er
Godmorgon alla!
Fina bilder.
Ha en fin dag allesammans.
Godmorgon alla!
Fina bilder ni visar.
I dag somnade jag om men det var skönt med en liten sovmorgon. Det var längesen jag kom ihåg vad jag drömmer.
Får fortsätta att sortera och plocka bort här hemma, nu håller jag på med alla böcker och hittills har jag fått en banabkartong med böcker som skall bort.
Ha en fin onsdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Jag har haft flera nätter med underbara drömmar, ligger och liksom dvalar i en känsla av frid och tillit. Hade en kraftfull dröm vid den starka fullmånen nyss att jag stod mitt i en eld utan att känna rädsla. Transformation
!
Att behålla känslan när jag vaknar är det svårare med…dimper lätt ner i humöret i samma sekund som jag återkommer till kroppen (läs egot) …trivs ju så braaa i astralvärlden

#6 vad härligt.
Jag har för det mesta glömt mina drömmar när jag vaknar. Saknar faktiskt att få minnas dem.
Morrn da! Jag har sovit inatt (till skillnad från natten innan *suck*) och drömt en del också, men minns inte vad…
Hje hopp på er 
Nu äntligen ska jag kliva in och önska er en fortsatt fin dag,lite ovanligt sent för mig men det har vart snurrigt hela förmiddagen.
Ha en fortsatt skön dag på er 

God eftermiddag!
Tittar in och önskar er en fin fortsättning på dagen