Healing iFokus

Healing

Läst 946 ggr
smilax
0

Galen rygg-lite healing?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte fråga alla goa healers här om ni har lust att skicka lite healing till mig ikväll eller imorgon?

Min rygg är helt galen idag. La mig ner i soffan igår och lyckades vrida lite på kroppen så det knakade till ordentligt i ryggen och nu får jag ingen ordning på den. Har försökt både slappna av och att inte tänka på den för mycket ( som min sjukgymnast säger att jag ska göra eftersom jag spänner mig så annars) men varken det eller att försöka sträcka ryggen rätt hjälper idag, Det gör inte hysteriskt ont men det trycker i ryggen, knakar i axlar och höfter och känns som jag inte får ner luft i lungorna iblandRynkar på näsan. Förhoppningsvis släpper det om några dagar men jag ska ju jobba i morgon så jag hoppas det är lite bättre då. Lite läkande energier ifrån er brukar göra skillnad.Glad

Tack så jättemycket på förhand för jag vet att det finns underbara människor här som gör underverk med sina energier.

Önskar jag var lika avslappnad som min kisse Frasse ärFlört

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag skickar till dig smilax.

Om du inte är bättre i morgon kanske du ska ta kontakt med din sjukgymnast.

majlar
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation. Kram

Indiania
0

Skickar till dig Smilax! Hoppas du snart skall må bättre.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Sänder iväg ett gäng 'healingbubblor' till dig under dagen! Och hoppas att din rygg snart hittat sitt 'rätta läge' igen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
0

Jag skickar också! Glad

smilax
0

Tack alla!Skrattande

Gunilla- Jag kontaktade en fysioterapeut som jag varit hos förut men hon hade ingen tid i veckan. I morgon ska jag på feldenkraisträning hos min ena sjukgymnast så jag får prata lite med henne. Den andra sjukgymnasten som brukar kunna fixa till det här någorlunda ska jag inte träffa den här veckan eftersom jag reser bort på torsdag. Men blir det inte bättre får jag väl kontakta min kiropraktor jag gått hos förut men jag skulle helst undvika det då min kropp kan få frispel av det ibland…..den spänner sig och allt dras tillbaka igen.

Idag klarade jag i alla fall att jobba men nu på eftermiddagen/kvällen känns det inget vidare. Allt sitter fortfarande felRynkar på näsan. Men era energier får mig förhoppningsvis att härda ut så det kan släppa av sig själv snart. Ibland gör det det.

Tack för att ni finns och jag tar gärna emot så mycket läkande energier det går.

[GunillaF]
0

Jag skickar igen om en liten stund

smilax
0

Du är underbar GunillaKyss

[GunillaF]
0

Flört

Vi säger 18.30. Jag hoppas du kan sätta dig eller lägga dig (helst) ner då. Försök sedan att vara kvar i den sköna känslan resten av kvällenGlad

smilax
0

Okej. Jag ska lägga mig tillrätta här i soffanGlad

allhealing
0

Ser att du inte är bra än i ryggen så jag skickar lite assistans…Cool

Du kommer bli törstig så drick nåt lite sött.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

smilax
0

Jag somnade som en stock i soffan och vaknade först nu och var fruktansvärt törstigFlört. Ska lägga mig direkt i sängen och sova vidare. Tack Gunilla och Kent och alla ni andra som skickat. Hoppas det släpper lite till i morgon.

[GunillaF]
0

#12 Vad skönt att du fick sova en stund. Jag hoppas också att det släpper för dig.Glad

smilax
0

Idag har ryggen varit hyfsad på dagen när jag jobbade men på eftermiddagen hade jag fruktansvärt ont när jag åkte till min feldenkraisträning. Tänkte att övningarna skulle mjuka upp ryggen så det släppte lite men det skar som knivar mitt i ryggen när jag åkte hem och jag var aldeles darrig. När jag kom hem bad jag sonen trycka till mitt i ryggen och faktiskt tror jag han lyckades hitta det värsta stället. Det smällde till som om hela ryggraden flyttade sig och sen lättade det rejält. Nu får vi se om det sakta går åt rätt håll eller inte. Jag har en tid hos kiropraktorn på torsdag i värsta fall men jag hoppas slippa använda den.

Hoppas ryggen fungerar i morgon för jag måste till veterinären med min stackars Frasse som har skadat en klo. Finns risk att den är bruten och då måste den ryckas bortGråter. Den stackaren verkar ha ganska ont. Och han är tung som sjutton så jag hoppas jag orkar bära honom i och ur bilen.