"Det okända"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Börjar nu klockan 21.oo kanal 7
Avsnitt 5 av 14. Ann Jonker, som precis flyttat in i en lägenhet i ett gammalt hus i Bålsta, hör mystiska knackningar och hasande steg från vinden. När hennes tvillingsyster Berit är på besök skrämmer ett spöke slag på systrarna och deras döttrar.
Caroline Giertz åker, tillsammans med mediet Camilla Öhrnberg, till Bålsta för att se om de kan hjälpa tvillingarna. Även 22/10.
Det var ett bra avsnitt. Camilla är duktig.
Ja, hon är verkligen duktig. Rakt på sak och förtroendeingivande.
får se det imorgon
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Ja det var ett bra avsnitt med Camilla.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag kunde inte se programmet idag - jag hoppas jag hinner se på nätet innan söndag. Kul i alla fall att det var ett bra avsnitt! Då har jag nå't att se fram emot!
Tack Gunilla, för påminnaren! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
JA, Camilla är verkligen duktig och inger förtroende….
Camilla är kanongo ska se det idag på play,något att se fram mot 
Jag spelade in det och ska se det senare idag. Spännande.
Ni som missade programmet kan se det här. 
Jag tyckte det var konstigt att inte filmen som tjejen tog med mobilen fick mer uppmärksamhet. Dom filmade ju faktiskt ett spöke. Men den kommer väl på youtube sen och då är det fler som får se den. Det var häftigt.
Nu har jag tittat och ett härliigt avsnitt,synd tycker jag med att vi inte fick se mera av mobil inspelningen men som du säger Maijlar kommer den säkert på youtube