God Morgon 18/10
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj så tjusiga löv. God morgon Wb och till er andra som kikar in under dagen.
Sitter och väntar på att klockan ska bli sju för då är det dags att ta sig till tvättstugan. Inte det roligaste jag vet precis men,,,,Tänk vilken tur ändå att det finns maskiner som fixar detta
… och att jag inte behöver stå på knä ute på nån brygga och frysa händerna av mig

God morgon på er!
Fina bilder. Visst har vi det bekvämt idag rore med alla maskiner som gör jobbet.
Ha en bra dag allesammans
God morgon alla.
Hostar och hostar och hostar. Hur kan det vara möjlligt att det aldrig tar slut. Puh
Fina bilder med frusna nypon och annat vackert.
Jag ska också tvätta idag. Brukar inte använda mig av tvättstugan, men det är mycket lakan och då är det skönt att få det undanstökat allt på en gång.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon alla!
Vilka fina bilder ni bjuder på i dag.
Här är det regn och blåst men ändå varmt +8,6 gr ute.
Ha det bra i tvättstugan Rore och Majlar, jag gillar att tvätta och stryka.
Krya på dig Majlar och håll dig varm.
Ha en fin tisdag men lite glädjeämnen också! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron allihop!
Tack för härliga bilder och färger i tråden!
Inte ännu vaken, så det får bli en kopp kaffe till för att försöka få fart på cellerna.
Krya på dig, Majlar.
Ha en god tvättdag allihop!
Härlig tisdag på er allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej svejs! Vilka fantastiska bilder ni bjuder oss på idag! Här är det riktigt "röset" ute och jag är glad att jag tog långkoftan idag! Mycket thé och kaffe blir det, känner mig lite halvdan, lite förkyld i kroppen, tur jag har vilodag från träningen!
När jag kommer hem ikväll ska jag inte göra mycket mer än att mysa!
Hoppas ni har en god tisdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Morrn da! Eller god eftermiddag snarare, även om jag själv äter brunch. Sover ofta länge (eller försöker i alla fall få ihop några timmars sömn) och äter därför frukost och lunch i ett mål.
Det regnar här också, till min lilla pudels förtret. Hon gillar _inte_ att bli blöt… fast det är skoj när hon kommer in, då blir det värsta pudelrejset genom lägenheten
Heltokig är hon då, fnattar fram och tillbaka så mattorna skrynklas ihop! Det går inte att låta bli att skratta, hon är en riktig glädjespridare