Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 2366 ggr
[Torahzen]
0

Yrsel av healing?

Jag är nu inne i en intensiv period med andling utveckling, tro på änglar, utrensning av gamla energier. Genomgår ingen särskild kost (förutom laktosfri).

Jag känner av yrsel och illamående lite närsom på dygnet (är inte gravid). Det blir lite bättre om jag dricker vatten. Jag försöker affirmera mig i balans, frisk och sund, men det verkar som jag ska göra något mer först. Kan någon tipsa mig om vad?

Kärlek till er alla!

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är bra att du kommer ihåg att dricka vatten. Vi dricker oftast för lite och kan då känna yrsel som du beskriver.

I din rubrik skriver du "Yrsel av healing"? Ja man kan bli yr efter healing bl.a. Men om det är annars också så kanske du ska gå till läkare och undersöka vad det kan vara.

Ett virus i örat kan göra att man får yrsel. Det finns andra åkommor som gör att man känner yrsel också.

Har du försökt med en chakrabalansering?

Om inte, så finns det en här som du kan testa.

Titta gärna i våra andra trådar under Aura och chakran, samt i vårt länkarkiv.

tarotlasse
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är inte alls ovanligt att man kan bli väldigt påverkad av healing.

Yrsel är en av dom symptomen man kan få  både under och efter en healingbehandling.

Men den brukar släppa efter en liten stund.

Jag har haft klienter som varit så påverkade efter healingen så dom har inte kunnat köra hem utan fått sitta kvar ngn halvtimme innan dom vågat köra igen. 

Är även vanligt att klienter som får distans healing också blir påverkade av yrsel och fått sätta sig ner eller lägga sig ner under healingen.

Därför så viktigt att alldrig skicka healing till ngn som inte vet om detta.

För kan gå illa om man är ute o kör bil eller arbetar vid en maskin.

Eller så blir man rädd och söker ett onödigt läkare besök.

Jag har träffat 2 personer som kört bil och fått köra åt sidan o stannat för att dom blivit fruktansvärt yrsliga o påverkade.

En av dom blev riktigt rädd och trodde hon drabbats av en stroke.

Dom hade inte en aning om att dom fick healing o att det var det som påverkade dom.

Bägge hade senare fått samtal från vänner som berättat att dom skickat healing till dom och fått frågan om dom känt av det.

Så ge absolut ingen healing utan deras vetskap och att man bestämt en tid för healingen så man kan sätta eller lägga sig ner om man skulle bli påverkad av healingbehandlingen.

Lasse

[Torahzen]
0

Tack för infon. Det kan vara så simpelt som en åkomma på balansnerven, men jag förknippar det med mina andliga aktiviteter. Jag gör självhealing varje kväll när jag ska sova.

Jag försöker dricka mycket så att kroppslig utrensning underlättar. Det är inte så illa att jag inte kan köra bil, men obehagligt förstås.

Jag får meditera och kontemplera mer specifikt om detta.

Kärlek till er alla!