God morgon 16:e Oktober
Go'Morron Gunilla! Och Go'Morron alla andra också som hittar hit idag!
Härliga höstfärger!
Ja, det ser ut att bli en riktigt fin dag här också. Det riktigt glödde bland träden för en stund sedan. Det sias om en strålande solig dag hela da'n - härligt!
Jag önskar er alla en strålande och härlig söndag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon bland alla vackra höstbilder 
En fin dag som bjöd på en magisk himmel på morgonen och nu ser det ut att spricka upp.
Ha en härlig Söndag där ute 
God morgon alla. Vackra bilder ni har idag.
Här skiner solen och det blir en fin dag.
Skatorna skriker och vill ha mer frön. Dom äter som små hästar. Dom har hittat på ett sätt att ta sönder fröautomaten så att dom kan sno åt sig flera frön än småfåglarna. Dom är inte dumma. Och, måste jag erkänna, jag tycker det är himla kul att titta på dom.
Idag ska jag börja med släktforskning, jag fick det i present av mina barn igår när jag fyllde år. Det ska bli spännande. Kanske hittar något riktigt spännande.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
godmorgon vänner , hoppas ni får en underbar dag idag hej då vänner
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
#3 - Skator är härliga fåglar! Och roliga, ja!!! 
Grattis i efterskott, Majlar!

Vad spännande med släktforskning!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Goder morgon!
Här är det dimmigt som tusan och fuktigt. Jag hoppas det spricker upp under dagen! Igår gick dagen i ett jehu och det blir fullt upp även denna söndag! Skadade tån i fredags så jag måste hitta på något bra sätt att fixera den så jag kan köra Zumba i eftermiddag utan att få allt för ont!
Majlar, hoppas du hade en superdag igår och grattis i efterskott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God morgon!
GRATTIS i efterskott majlar!!
Hoppas på en solig dag men än så länge är det mulet.
Önskar er alla en härlig dag
Grattis i efterskott Maijlar
hoppas du fick en fin födelsedag 
Skatorna är härliga,har några bortskämda på gården som dagligen får mat och är bra runda om lilla fågelmagen vid det här laget.Man kan inte gå utanför dörrn så skriker dom och tror man alltid kommer med mat.Hur goa som helst.
Tack alla gulliga
Godkväll!
Det har varit en fin dag här också!
Grattis i efterskott Majlar! 
Hoppas ni alla sover gott i natt!
" Var nära naturen - var när dig själv "