Healing iFokus

Healing

Läst 1214 ggr
majlar
2011-10-14 10:08
0

Kattprat

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Säg inte att djur inte kan prata

Indiania
2011-10-14 10:16
0

Visst kan de prata! Skrattande Tack Majlar för gulligt inlägg! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2011-10-14 10:32
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hahahaha…vad häftigt!Skrattande

[walkinbeauti]
2011-10-14 10:34
0

Skrattar så tårarna rinner,har sett dessa förut och när jag lyssnar på det blir mina katter helt ifrån sig av ljuden.Tittar på mig som om jag gjorde dom.Helhärliga klipp Skrattande

Min Goliat 17 år och 7 månader på dagen kan säga mamma  så nog kan dom djuren Glad

Fjäril
2011-10-14 10:54
0

Haha!

Jag har haft katter sedan barnsben, dock inte på senare år. Bor i lgh nu och har inte velat ha någon - men så har barnen tjatat och tjatat.

Jag och sambon fick en impuls och drog iväg för att hämta en sån söt liten helsvart kattunge. Hon har bruna ögon och är så fantastiskt go!

Katter har mycket att ge, så någon ville nog att vi skulle ha henne :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Andina
2011-10-14 12:23
0

Nog kan de prata de härliga katterna!

Det är ett helt underbart klipp!
När min katt fick lyssna på dessa katter, tittade han på filmen, se'n på mig och se'n fnös han och gick därifrån. Han var inte imponerad tydligen. Flört

Han kunde inte säga 'mänskliga ord' - men har var den absolut mest pratsamma katt jag någonsin träffat. Och fattade jag inte, vilket jag gjorde för det mesta dock, så tog han helt resolut och puttade på mig (ställde sig på bakbenen och puttade med frambenen) och drog i mina byxben för att ta mig dit han ville visa mig något.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing