God morgon 13 oktober.
God morgon vänner. Torsdag redan, bara en dag kvar till helg. Hoppas din dag blir fin.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Go'Morron Skogshumblan och Gunilla! Och Go'Morron alla andra som också tittar in idag!
Härlig bild - Tack för den!
Ja, tiden bara rusar iväg, det känns som att helgerna avlöser varandra. Kanske hjälper det om jag stannar upp lite själv också… ;)
Mysigt att gå till frissan och bli ompysslad, Gunilla. Det var länge se'n jag gjorde det… ;)
Igår tömde jag verandan på utemöbler, beställde ved och inatt eldade jag i vedspisen för första gången i höst. Så nu är hösten här "på riktigt" för mig.
Igår hade vi en jättefin höstdag - hoppas den blir lika fin idag!
Ha en riktigt god och färgsprakande dag, allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Gomorrn på er !
Önskar er en skön dag och hoppas hösten lyser där ni bor 
Godmorgon vänner!
Härliga bilder ni bjuder på och vad härligt det låter att elda i vedspisen Andina! Jag skall också till frissan i dag Gunilla, det är välbehövligt här också.
Har varit inne hos granntanten med tidningen, i dag skall hon till vårdcentralen hon har blivit sämre efter hon ramlade så där blev jag sittandes en stund.
Nu skall kaffet på så jag piggnar till!
Ha en härlig torsdag alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmiddag allesammans! Solen lyser både inuti och utomhus.
#7 Jag gjorde din bild lite större 
Vilka sötisar!
Din granntant är en lyckans ost mitt i allt elände, Indiania - som har en ängel till granne! Hoppas hon piggar på sig snart!
Vad gulligt, Majlar, fick musen följa med hem? När vi hade sommarställe i skärgården hade jag en tam skogssork, Råger Råddare, han var så söt. (Han behövde ingen bur ;).)
Vilka pöötingar, Amandla! Det är härligt att se när djur leker och busar med varandra. Skönt att det finns en som håller ordning också! ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack GunillaF!
#7 Tre små ljus i tårtan. Va söta dom är.
God eftermiddag på er alla. Fina och gulliga bilder

God middag på er allihopa!
Tack för fina söta bilder
Ha en bra em och kväll!!