God morgon 12:e Oktober
Mor'n!
Sova…näe! :-/
Fullmåne? Jepp!
Idag ska jag till käftis & sätta in en krona - som ersättning för amalgamfyllning ja tagit bort.
Svindyrt - men…det finns inget val.
/L
bilden från www.photo.net
Giodmorgon alla!
Vilka fina bilder ni visar 
Skall fortsätta att plocka undan och rensa bort onödigt, det är kul när jag väl är igång.Varför spar man på så mycket onödigt?
Det är sol ute så det får bli en promenad också.
Ha en härlig onsdag 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God dagens !
Är trött och slut efter gårdagens övningar när jag fick avliva Salamandra.Det blir en hel stugsittar dag med lite smyga runt på i fokus.
Maffiga bilder ni bjuder på .
Önskar er en skön dag därute

God morgon!
Vilka vackra bilder ni delar med er av,,tack
Frostig och kall morgon här med, nu lyser solen från en blå himmel,härligt.
#4 Sådana upplevelser gör en trött till både kropp och själ Walkin, klokt att ta det lugnt.
Hoppas ni alla får en fin höstdag!
Go'Morron allesammans!
Vilka vackra bilder och färger vi bjuds på idag - tack för det, mina ögon fägras! ;)
Uj, jag måste komma ihåg att beställa hem ved - det är nå't som hela tiden faller ner i minnesluckan… Plötsligt är den ju bara här - vintern… Men jag hoppas innerligt att den dröjer. Och dröjer, och dröjer…
Lycka till, Lynxx, hos tandläkar'n! Bra att du ordnar med tänderna. Något jag också borde ta tag i… många borde-ta-tag-i har jag…
Walkin', var rädd om dig nu! Det har varit och är tungt, samtidigt som det är en 'lättnad' att Salamandra nu är fri och har det bra. Ta på dig mjukistofflorna och tassa omkring i lugn och ro.
Ha en skön dag allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go eftermiddag på er alla!!
Verkligen härliga bilder ni bjuder på. 2 månader till Lucia
. Det går undan tidsmässigt, måste jag säga.
Önskar er alla en fin kvällning
Jepp - nu e den nya kronan på plats - tack för omtanken :-)
Det var det sista som skulle göras för i år - vinterhjulen sitter på - kuppevärmaren installerad - köpte en snöskyffel & en kombinerad isskrapa/snöborste idag. Varmförråd e äntligen fixat - så nu kan ja ställa ner det som inte kan stå i kallförrådet. Har ju bara bott här i två år…
"Åar vet att det inte är någon brådska - tids nog kommer vi fram."
Källa: Nalle Puh
Allt e förberett - så nu bli're väl inte vinter på länge…förstås 
/L