Healing iFokus

Healing

Läst 494 ggr
[walkinbeauti]
0

God Morgon 10 Oktober !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er Glad

Lite väck i knoppen efter en kväll och natt med magsjuka och jag som idag skulle gå med en sjuk katt för avlivning får  vänta.Hon som inte ätit på ett tag åt i går lite mat så hon fick lite ny energi men har njurfel så det finns tyvärr ingen återvändo för lilla gumman .Man blir så kluven när hon visar en liten bättring samtidigt som man vet utgången.Uch vilka svåra beslut om när är det rätt och fel.Just för stunden är hon med och ligger inte gömd på garderoben så vi tar timme för timme bara nu och får glädjas åt dom stunder hon orkar vara med.

Lägger in en bild från en Navajo Hogan,det är så här jag vill leva och bo och en dag hoppas jag det får bli verklighet.

Ha en härlig Måndag Kyss

Toyan
0

God morgon Walkin och alla som kommer senare.

Hu jeda mej..magsjuka blir man ju så matt av, krya på dig.

Känner med dig Walkin, svårt att behöva låta ett älskat djur somna inGråter

Sänder styrkekramar och varma tankarKyss

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Walkinbeauti, Toyan ock alla som kommer .

Krya på dig wb. Jag förstår att det är jobbigt med katten.

Ha en så bra dag ni bara kan allesammans på Healing

powerofthebass
0

goder morgon på er, idag ska jag läsa  och läsa XD  ha det   bra

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Doris
0

God morgon på er alla

Själv ska jag snart gå och lägga mig Har jobbat i natt Vädret är regn och 3 grader ute så det känns ok att gå och lägga sig i sängen Krya på dig WB Mina grannars barn har magsjuka så jag kommer inte att hälsa på dom på ett tag

Ha en bra måndag

Kram

Allting är möjligt

Indiania
0

Godmorgon alla!

Nu är det så där riktigt höstlikt uteäven om man kan ana att solen är på väg.

#0 Krya på dig WB, föstår din känsla för din katt.

I dag har jag tänkt mig att vara effektiv här hemma det är mycket som behöver göras.

#4 Sov gott Dolla!

Ha en skön start på veckan! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God morgon alla. Krya på dig från wb och tänk hur det är ordnat för oss ändå. Nu fick du ännu en dag med din lilla katt, tack vare magsjukan.

Kan du inte inreda ett rum i ditt hus, så som du visar på bilden.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Elpida
0

God förmiddag!

Tänk att kissen kryade på sig en dag som du behövde hemma, tror det är någon som har ett finger med i spelet därKyss.

Blöt morgon som verkar klarna upp lite efterhand. Ikväll blir det Zumba och pilates efter jobbet, då får jag upp värmen iaf!Glad

Önskar er en god dag och en god dags sömn till Dolla!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
0

Go'Morronförmiddag allihop!

Stackars WB, magsjuka är inget lustigert ting att dras med! Hoppas du får lugn i magen snart. Det är nog så, att Mandra inte riktigt är redo att ta steget över ännu. Hon visar ju också att hon vill vara med ett tag till.
Jag känner så väl igen det där 'ambivalenta' när de piggar på sig en aning och nästa stund känns det som att det är dags vilken minut som helst… Du kommer att veta när det är dags, så jag tror inte du behöver ta beslut i förväg.

Härlig bild på Hogan - Mycket närmare naturen än så kan man väl inte bo! Jag har många gånger önskat att jag kunde spränga ut under huset, och karva ut nå'n trappa rakt ner i berget, både inifrån huset och utifrån med en öppning ut i naturen, och inreda ett stort rum där. Kanske med några "fönstergluggar" högst upp. Så tokig är jag…GladOskyldig Det skulle va så läckert - tänk bara att meditera inne i Moder Jord…

En mulen och grå dag, få se om det ska regna idag igen.

Ha en skön start på nya veckan!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

ludde1
0

Godmiddag allesammans.

Krya på dig wb.

Ny vecka igen med nya överaskningar.

Ha en skön dag.