Healing iFokus

Healing

Läst 913 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 9:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En frostvit vy mötte mig när jag drog upp rullgardinen idag. Solen skiner och det gnistrar så fint på marken.

I dag ska jag iväg till kyrkan för ett av mina barnbarns dagis har skördefest. Det brukar vara en trevlig tillställning.

Ha en bra dag allesammans!

Toyan
0

Go'morron Gunilla och alla som tittar in senare!

Här har vi haft första frostnatten, nu lyser solen så fint.

Igår var jag på marknad, idag blir det att pyssla här hemma.

Ha den härlig söndag allihopaGlad

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Goder morgon!

Vilken skön bild Gunilla, lite trolsk på något vis. Skördefest med dagis låter mysigt!

Har haft lite morgonmys med lilltjejen, jag vaknade alldeles för tidigt, så är det ibland. Här mötte även mig en frostvit värld och nu håller solen som bäst på att smälta bort gnistret. Lite pyssel hemma och sedan ett Zumbapass i eftermiddag!

Hoppas ni får en ljuvlig söndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God morgon alla. Härlig bild Gunilla.

Igår hade jag lyckan att få se två stjärnfall. Himlen var alldeles magisk, så idag har jag nackspärr, men det var det värt.

Idag lyser en lite blek sol in genom  fönstret och dansar på väggen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[walkinbeauti]
0

God morgon Glad

Frostnatt här med och vilken bild Gunilla,helt magisk.

Har kokat Gulashsoppa och smånallar hela tiden,den var ju tänkt till lunch och skulle räcka till i morgon men ack va svår att låta bli Tungan ute

Ha en härlig dag !

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla ni!

Jag såg inget fast jag började spana tidigt och hade stjärnklar himmel. Surt sa räven!

Fint väder idag, jag ska väl försöka ta mig ut.

Önskar er en fin fin dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Andina
0

Go'Morron allihop! Vilka underbara bilder vi bjuds på! Jag blir lika glad varje gång!

Stjärnor såg jag in på natten - men inga 'asteroidskurar'. Trött och kall orkade jag inte spana särskilt länge.

Vitt och glimrigt och vackert med frosten, ja. Fast kallt… burr…

Både Skördefest och Gulaschsoppa låter mysigt.

Ha en god söndag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Godförmiddag alla!

Vilka underbara bilder ni visar i dag!

Jag såg heller inga stjärnfakk men desto mer stjärnor, inte fy skam det heller att blicka upp mot stjärnorna.

I dag skall vi ev ta en tur till Karlstad.

Ha en härlig söndag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej mitt i dagen!

Nu har jag varit i kyrkan (!) Barn o familjegudstjänst med skördefest efteråt. Två av mina barnbarns dagis stog som arrangör. Massa goda kakor och pajer bjöds det på. Auktion och lotteri. Jag som aldrig vinner något, vann ett par hemstickade strumpor och ett par fina grytlappar!Skrattande

szirius
0

#8 man ska aldrig säga aldrigFlört. Grattis!

Här har värmen rasat från 30 till 10 - det märks minsann, huu jag dricker te och försöker hålla mig varm.

Doris
0

God eftermiddag kväll

Ja här var det också frost När jag åkte hem från jobbet i morse fick jag skrapa bilrutorna för första gången i år för mig! Nu är det 2 grader blir nog kallt i natt också! Trevligt med skördefest och vinst också det är inte dumt När barnen var små var vi också på skörde auktion genom kyrkan Min äldsta grabb  ropade in en påse skorpor för 50 kr och då var det bara att betalaSkrattande De var jättegoda för de var ju hembakta!

Allting är möjligt

liawilson
0

Vilken underbar bild gunilla!

*Kärlek & lycka*