Healing iFokus

Healing

Läst 823 ggr
Amandla
0

Önskar healing för min mage

Jag skulle önska healing för min mage, om någon vill skicka?

Jag har problem med gallsyrenedbrytningen (när maten kommer in i tunntarmen så utsöndras det gallsyra för att hjälpa till att bryta ner maten. När maten går vidare ner i tjocktarmen ska gallsyran dras tillbaka genom tarmväggen. Det gör den inte på mig, utan följer med ner-ut. Resultat: illamående och diarréer samt magsmärtor)

Nu är jag inne i ett skov och har knappt sovit alls under natten för att jag mått så dåligt. Det är helt olikt mig att gå ut så här och be om hjälp, men det kan vara värt ett försök!

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bra att du ber om hjälp. Du brukar ju hjälpa andra!Flört

Jag skickar till dig kl. 12.45 Om du har möjlighet så lägg dig eller sätt dig ner en stund då.Glad

Amandla
0

Absolut, det ska jag göra! Tack!

Fjäril
0

Jag skickar också mina varmaste tankar till dig. Dumma mage Rynkar på näsan

Klart att du ska be om hjälp, vi finns för varandra!!

Sajtvärd på Övernaturligt

majlar
1

Sänder en stråle av ljus och energi till din mage. Kram

[walkinbeauti]
0

Hänger på jag med Amandla,hoppas du blir bra i din mage snart Glad

Amandla
1

Tack!! Det känns bättre, jag känner mig inte sjuk längre även om jag vet var mina tarmar är, så att säga Flört

Jag fick en så tydlig upplevelse med två manliga andar/healers som jag inte stött på tidigare. En indian med gröna fjädrar i håret, tror hans namn börjar på Ta-. En aboriginsk medicinman kom också, har aldrig någonsin fått in nån från den kulturen. Han kan heta nåt med Bo-. Å så kom min vanliga doktor Blå förstås, elegant som alltid, den här gången i indigoblå hög hatt och cape Cool Tror han skojade lite med mig för det såg ut som att han svingade ett trollspö medan han blinkade åt mig *s*

Först rensade de i magen, jag såg som små stjärnor som uppstod för varje gallsyrecell de pangade/upplöste. Sen healade dem all irritation och avslutade med förebyggande vård.

Jag hade famnen full i hundar mest hela tiden, särskilt den av mina hundar som tidigare inte gillat när jag mediterat/gjort  annat andligt arbete. Han låg på mitt bröst, hjärta mot hjärta <3  Tur att det är småhundar jag har Skrattande

Andina
0

Vad skönt Amandla att det känns bättre! Jag var för sent ute. Om din mage fortsätter att krångla skickar jag gärna lite påfyllning också. ;)
Lycka till med din mage!
Och härliga möten du haft under healingen!  Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Missade detta Amandla men vad skönt att du känner dig bättre!Skrattande

Fina upplevelser du haft.

Kram till dig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

Vad skönt att du känner dig bättre och vilken härlig upplevelse du hade!Glad

Fjäril
0

Va härligt att höra. Nu ska vi bestämma att magen inte får bråka mer! Kyss

Fantastisk upplevelse, det är underbart hur vi får deras hjälp!

Sajtvärd på Övernaturligt

Amandla
0

Tack alla! <3  Idag vaknade jag med migrän, men tog en dos nässpray med migränmedicin. Superdundermedusin som blåste bort eländet!! *love it*

Nu är jag sååååå mycket piggare, har just städat golven här och badrummet. Dags för mig själv nu Flört

[GunillaF]
0

#11 Tummen upp! Skrattande

majlar
0

Låter härligt, med ny energi. Ta hand om dig. Kram

Elpida
0

Kommer oxå för sent in o läser, men vad skönt att du är piggare och även fick bukt med migränen!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus