Tessie är borta :(
Snälla hjälp mig att hitta Tessie
Jag har letat överallt men kan inte hitta henne.
Jag märkte att hon försvann idag på eftermiddagen.
Hon är några månader gammal, brun med lite svart i sig, en liten gerbil.
Jag vill verkligen hitta henne så snälla hjälp mig, tack i förhand
Vart då?
<3
kolla soffan under, kan även vara under aängen
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_

hej.
jag tror att tessie är på äventyr just nu, hon har det bra där hon är just nu, lite nervös och pirrig energi, lite skräckblandad förtjusning.
sätt dig ner och be din guid eller någon annan hjälp ande eller bara be till ditt högre jag om att få klarhet i vart tessie är. försök oxå vissualisera att det kommer ljus och klarhet över frågan och situationen.
(kan hon vara i något runt, som ett rör eller ventil eller om hon fastnat i något typ som en sladd eller ett snöre eller så. vet inte hur bra jag e på sånt här men kolla ändå.)
jag skickar även ljus till dig och tessie just nu.
varma hälsningar
sara
hon var inte där :(
men tack ändå
tack så mycket #3
Jag är inte alls bra på bortsprungna djur - men jag hoppas, och tror, att din vän visar sig snart!
När jag tittar ser jag bara textil… kan vara i (inte under) en soffa eller möbel, kan vara annat av textil, matta, hopvikta kläder eller annat… Men som sagt - jag är inte bra på så'nt så jag tar mina 'inre bilder' med en nypa salt. Men kanske kan de inspirera till att leta på flera ställen?
Jag har bett din vän att komma fram igen också.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

har ni nån källare?
*Kärlek & lycka*
får upp en bild på en källare, med vitmålade stenväggar & en lång trappa, är kanske helt fel, är inte alls bra på detta med försvunna djur eller föremål, men ett försök kan man ju göra
*Kärlek & lycka*
tack så mycket för hjälp =)
jag gick hemifrån en stund så att hon kanske skulle komma fram när jag kom hem igen och det gjorde hon så nu är hon i buren igen =D =D =D =D
hon var jätte törstig och hungrig stackarn :P
#10 måste ändå fråga har ni någon källare ;)
*Kärlek & lycka*

#10 - Vad skönt att din Vän kom fram från sitt "gömställe"! Nu är hon nog nöjd och glad - trygg i sin bur med både mat och dryck! Hon har nog varit ute på ett spännande äventyr! ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Vad skönt att Tessie kommit hem igen! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#11 nej vi har ingen källare :P
ja det är väldigt skönt att hon kom fram =)
hennes mamma som bor tillsammans med henne blev också glad när hon kom in i buren igen =)