God Morgon 6 Oktober !
God Morgon på Er !
Sitter med kaffet i vanlig ordning inget nytt på den fronten 
Har gubbstruttar på gården som ska fixa till en del plåtarbete,laga skorstenar och rengöra taket som om något år fyller hundra.I såna här lägen inser jag vad viktig tystnaden är,när dom bankar sågar och slår så huvudet boingnar.
Man inser hur viktigt det är att få vara ensamvarg,slippa folk som ränner runt på går'n och för oväsen,att kunna gå ut i trädgården för sig själv utan en massa byggställningar som gubbstruttar klättrar i.
Nåja jag har ju dragit hit dom själv och kåken behöver ses över men vad skönt det är med den tystnad som normalt råder det inser man när dom för sitt oväsen.
Är ju den som inte fixar hög musik,ljud från telefoner eller annat skräll så jag ser fram mot om nån månad när gubbstruttar i sina blåställ är klara så tystnaden och harmonin får råda igen 
Ha en alla tiders dag på er ! 
Så här utspökat är mitt hem just nu 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
För att råda lite bot på oväsen en vacker sång från Sioux och vackra bilder att vila ögonen på 
God morgon wb, rore och alla andra som kikar in här idag.
Det blir bra i slutändan wb, du får trösta dig med det.
Fina ilder och musik. Tack ska ni ha!
Fin dag till er alla

God morgon på er!
Tack för musik och bilder
Lite regnigt och väldigt blåsigt i min del av Sörmland.
Ska jobba em och sovit lite längre men det är svårt att piggna till idag.
Önskar er en riktigt fin dag!!
Godmorgon på er!
#1 Tycker också om tystnaden mellan varven men visst är det väl härligt att få ett nytt tak WB och tack för sång och bild!
#2 Vilken underbar bild Rore! I like…
Ha en finfin dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon!
Tänk så glad ditt hus blir WB, det är en kort period i det stora hela får du tänka!
. Alternativt köpa öronproppar
.
Regn och rusk men skönt inne och snart frukost! Men först ska jag lyssna på lite indianmusik!
Må så godis!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon alla.
Här blåser det och regnar.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Elpida det var ett bra tips,har ju lurarna som jag använder när jag klipper gräs då blir det nästan tyst 
Fast idag skulle det regna så då blir det inget takjobb men just nu skiner solen så dom kanske dyker upp ändå.
Så sant Gunilla,det blir bra i slutändan
Underbar bild rore 
God morgon
Jag får se vad dagen blir ! Ska nog städa lite ute idag Blommorna har ju vissnat ner nu och dags att ta bort! Vädret är ganska ok inget regn och 8 grader vamt!
Jag får önska alla en bra dag
Kram
Allting är möjligt
Go'Morron allihop!
Vilka helt underbara bilder! Tack! Och tack också för lika underbar musik! Jag har haft så mycket av denna slags musik, även denna, på cd - men de allra flesta försvann när vi hade inbrott i lokalen jag hyrde för några år sedan.
Tur att youtube finns! ;)
Ja, fy för att ha en massa väsnande och boingande gubbstruttar ränndande kring huset! ;) Jag skulle nog bli tossig(are) av att ha dem omkring mig i nå'n månad… Men öronproppar och skygglappar kanske fixar det.
Och ditt spökslott kommer ju att bli så fint!
Här är det grått, fuktigt och blåsigt. Så får 'mysa till det' inomhus idag - roligare att jobba då.
Ha en god och skön dag idag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing