söndagshealing
Hej. Har försökt läsa på forumet om vad/ vilka som skall få healing på söndagen, men inte hittat något svar. Nog är det väl aktuellt med de här söndags-healningarna ännu? (skrivs det månne så?)
Har varje gång tänkt haka på, men min minsta dotter brukar ha en förmåga att vakna just vid den tiden..

Ja, naturligtvis så är söndagshealingen fortfarande aktuell. Ni får komma med förslag om vilken tid som blir bra. Kanske 21.30 skulle passa alla och sen varannan söndagskväll. Vad säger ni om det ?
Sen är det ju meningen att tråden ska ligga under 14 dagar så alla de som anmäler sitt intresse och vill ha healing sänder vi till. Man vet ju alltid att alla från forumet kan hjälpa till, med gemensam kraft så sänder vi till någon/ några som behöver.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Hej
Jag undrar vad "söndagshealing" är? Kan man läsa om det någonstans på sajten?
Hälsningar Eva

Hej EvaNy!
Det finns inte så mycket att läsa om, utan det startades en inlägg för ett tag sedan om att sända healing till jorden, eller andra som behövde det. Då bestämdes söndagkvällar och så en tid som passade många.
Jag har puttat upp den tråden igen, så du får gärna gå in och läsa vad som skrevs då! Tråden heter Healing till varandra.
Samt får du jättegärna vara med ikväll!
Mvh LisaL

Tack LisaL! Nu har jag läst Healing till varandra och jag ska sätta mej på en lugn plats kl 21.30 ikväll och tänka varma tankar :o) !
Hälsningar Eva
Roligt Eva att du hänger på

Hej Fia! Idag har jag suttit vid denna sajt säkert 1,5 timme! Tiden bara rinner iväg, kvickt som katten
! Här finns så mycket intressant!
Hej Eva! Håller med dig, här finns så mycket av intresse att läsa, och dela med sig. Man blir nästan beroende. Jättekul att du kommit in och skriver lite, ju fler desto roligare.