hej tolka texten !!
jag skapar min egen tid jag skapar mina egna vägar , jag väljer vilka stigar jag ska följa det kommer alltid att finnas vägar då man måste välja vilken väg man ska ta, motgångarna bekämpar jag med glädje och sorg . Jag kommer att lyckas det kommer att gå bra. att tro på sig själv och se det ljusa i mörkret är styrka
… vad menar du med tolka texten?
jo du ska läsa den och se hur du känner för texten osv ni förstår nog vad jag menar
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
jag skapar min egen tid jag skapar mina egna vägar , jag väljer vilka stigar jag ska följa det kommer alltid att finnas vägar då man måste välja vilken väg man ska ta, motgångarna bekämpar jag med glädje och sorg . Jag kommer att lyckas det kommer att gå bra. att tro på sig själv och se det ljusa i mörkret är styrka
här kommer en omändrad vers
**_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jasså du är i diktartagen igen Power! Jag har läst det du skrivit en gån och läser igen, sedan finular jag på det och återkommer.
Kort: Jag tolkar texten som att det viktigaste är att jag lyssnar till mitt inre och följer det som är rätt för mig! Att allting som kommer i min väg, att de val jag gör, är till för mitt bästa och för att överkomma rädslor. Att lita på den "inre vägledningen" vi alla har.
Ska fnurla på den mer! Kul att du är i skrivartagen, Power!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
hittade en gammal dikt jag skrev om lite XD tack för hjälpen
**_
Jag tycker det är en bra affirmation du skrivit. Den inger en visshet om att du kommer att lyckas med det du bestämt dig för!
Jag tycker du tar ansvar för ditt eget liv på ett bra sätt. Du bestämmer vad du skall göra och du gör det….det kan bara bli bra! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
tack, känner de ord ni skriver är från hjärtat fyllda med värme tack så mycket kram på er
**_
Om du bekämpar saker i ditt liv kommer du att få uppleva mycket friktion.
tack allhealing , om jag nu när man tänkt efter , så skrev jag texten efter jag låg inne på sjukan . men jag har ändrat i texten så den ska vara mer korekt inte så jobbig att läsa. mn tack enängång för att du tolkade texten ha en bra dag
**_
Härligt med så stark tro på sig själv. Blir lite avis. Jag är snart sextio och kämpar fortfarande med att försöka stärka mig själv i anden. Då känns det så fint att få ta del av andras styrka. Kram och tack för det pw.
så lite jag ska försöka hitta tillbaka till denna texten , har tappast tron på mig själv lite men kommer nog hitta den igen
**_

Hej allihopa!
Det här blir mitt första inlägg, så jag är en riktig newbie.
Jag tolkar texten som en underbar affirmation förankrad både i nuet och i framtiden. Som det redan är nu, så finns vägval och det kommer det att finnas vägval, precis som att vi lyckas och det går bra redan nu, så kommer vi att lyckas och det kommer att gå bra.
Powerofthebass, jag är säker på att du inte tappat tron på dig själv, du har bara förlagt den en smula. Det är lätt hänt, när livet gasar på runtomkring så man blir en aning andligen förblindad. Stanna upp och sök inåt =)
Då vill jag passa på att hälsa dig Välkommen hit Koylie och hoppas det blir fler inlägg från dig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Kul att du hittat hit också, Koylie - och Välkommen säger jag också! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tack, Indiania och Andina =)
#12 Hej och välkommen!

#16 Tackar tackar! =)
tack koylie , och varmt välkommen till healing sajten
**_