Goder morgonen på eder 4 Oktober !
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon wb. God morgon alla andra som kikar in här.
Vilka vackra färger du bjuder på i din bild!
Ha en bra dag allesammans!
Go'Morron Walkin' och Go'Morron alla andra fina själar som hittar hit idag!
Vilken fin och färgglad bild, Walkin! Där lyser hösten med sin fulla prakt!
Hösten har nu tagit fart och ska övermanna oss här också nu, hittills har den knappt synts till. Men nu ska de gröna färgerna omvandlas till prakt och fägring och sedan lägga sig i gråbrun dvala. Grått, mulet, regnigt och lite kylslaget väntas.
Lustigt också att du nämner det där med påtår - det är nå't speciellt med att ta den första påtåren, tycker jag… lite 'extra gott' på nå't vis. En lite 'lyxig' känsla att få unna sig 'ännu en kopp'. :)
Idag blir det ännu en trälig dag med jobb vid tangentbord och skärm. Men nu när vädret slagit om till murrigt - då känns det helt ok. Då kanske fikarasterna blir några färre… ;)
Ha en skön dag idag allihop! Med många go'a leenden!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Kan bara hålla med,hösten är otroligt vacker och den där påtåren den smakar faktiskt bäst 
God morgon :) Vilken underbart vacker bild. Önskar alla en underbar höstdag!
http://enovalkommengast.wordpress.com/
God morgon alla
Härlig höstbild
Här har det blåst så det står härliga till i natt. Jag har mitt fönster öppet fortfarande och det var lite mysigt att höra hur det susar i löven som är kvar i träna.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon på er!
#0 Vilken underbar höstbild WB, härliga färger!
Här pratar ni om påtår jag har inte ens druckit första koppen kaffe än men det puttrar gott i köket.
#5 Blåser gör det här också, alla löv jag sopade bort i går, det syns inte. Fick ju lite armgymnastik i alla fall 
Ha en mysig dag på er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon alla
Härlig höstbild. Hösten har många underbara färger.
Ha en bra dag allesammans

God middag på er! Här är det blåsigt värre men inga kalla vindar,solen lyser och träden är klädda i vackra färger.
Ha det gott resten av dagen!!

God kväller!
Äntligen kommer jag in på datorn, internet på jobbet funkar inte så bra just nu och här hemma får man slåss om tiden… Vi fick en stund i eftermiddags med lite sol men nu är det kyligt och regnigt igen. Det är ju höst helt enkelt!
Hoppas ni får en skön afton!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus