Healing iFokus

Healing

Läst 896 ggr
annizan
0

Kan man få lite healing?

Hej!

Jag är ny på sajten men skulle behöva lite hjälp!

Jag har en jättestor tenta 27/10, skulle ni kunna skicka lite healing till det? Är jättenervös att inte klara den!

Jag skickar såklart tillbaka om någon behöver, är utbildad i reikins alla grader :)

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag håller tummar och tår för dig och skickar över en massa energibubblor!

annizan
0

Tack snälla! =)

[walkinbeauti]
0

Energibubblor på väg till dig Glad håller alla tummar för din tenta !

[ormvråken]
0

Önskar dig lycka till på tentan. Skickar också över en dos med energibubblor Glad

[GunillaF]
0

Annizan. Förlåt…Jag glömde att hälsa dig välkommen!

Hoppas att du kommer att trivas här !Glad

Andina
0

Annizan - jag önskar dig välkommen också! Och naturligtvis skickar jag lugnande och stärkande 'bubblor' till dig också! Det kommer att gå jättebra! Ta några extra djupa andetag under någon minut, innan du kliver in i 'tentarummet' också!

Håller tummar och tår!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

Skcikar pigga energier till dig och din tenta. kram

Fjäril
0

Välkommen!

Jag skickar dig en kraft-tanke, så att du tar in allt du behöver inför tentan. Äh, jag skickar " tron_på_att_jag_lyckas_bra_också " Den behövs Alltid!

Sätt dig med tanken på att "detta fixar jag" Självklart är du medveten om detta redan, men ibland behöver man en "spark" av någon annan. Universum tar in dina tankar och förmedlas i det vi gör.

Tänk när man tar emot ett sms som ex. Personen som har skickat samma text, vid olika tillfällen, men med en annan känsla vid varje tillfälle, överför också helt olika intryck/känslor av samma text.

Babbel babbel ;) Du fixar detta!

Sajtvärd på Övernaturligt

annizan
0

Åh tack vad snälla ni är! :)

Nu kan det ju inte gå fel tänker jag!Skrattande