Healing !
För en tid sedan blev min katt Salamndra klen ,slutade äta och förlorade vikt.Nu har hon gått igenom penicilinkurer och fått diagnosen nedsatt njurfunktion vilket aldrig bådar gott när det gäller katt.Förlorade Curry 6 år för dryga året sedan och Salamndra är nu 6 år som Curry var.
För ett par dagar sedan avslutades penicilikuren nummer tre och hon piggnade till lite och började äta men nu verkar inte maten intressant igen och sist vi var till vet var hon bara en trasa men fick dropp och tog igen sig lite.
Oavsett vad universum har för planer önskar jag att ni vill sända henne healing i hopp om att hon klarar sitt liv.Innan sjukdom visade sig skrev jag en tråd på ett dolt forum där jag fått till mig att hon max hade 6 månader kvar att leva.Efter ett tag börjar hon visa symtom på att inte må bra,jag fick till mig just njurfel och här är vi idag några månader senare med njurdiagnosen.
Jag vet inom mig att det inte går och min guide har förberett för hennes ankomst en tid men har låtit mig få ha henne till låns ett tag till.Oavsett utgången vill jag hon ska få healing för sin egen del att orka med vad som än sker snart,en förbättring eller att det blir avlivning.
Njure är något som man sällan kan komma till rätta med och jag vet ju redan utgången men vill ge henne allt ljus och styrka hon kan få på sin vandring i fysisk form,så jag är tacksam om ni vill skänka henne en ljus tanke.En liten strimma hopp har jag men det är mitt eget huvud som tar över den tanken medans själer säger en annan.
Tackar ödmjukast på för hand.Ljus och kärlek till er 
En bild på Tudor och Salamandra,Tudor den vita och Mandran den bruna !
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag sänder till henne under dagen, walkinbeauti
Kärlek till Salamandra 
Tack raringar,just nu bor hon på sin garderob i förrådet och vill vara ifred syns det men väl framme kan hon vara pigg och pratglad men så lite och smal hon är nu.
Skickar till Salamandra under dagen!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag sänder Salamandra så mycket ljus, kärlek och healingbubblor jag bara kan! Hela dagen! Jag önskar att hon får stanna hos dig länge än, på jordeplanet, pigg, frisk och glad - uppburen av all Kärlek som finns!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag skickar också <3
Tack rara fina ni
just nu sitter hon faktiskt och äter lite 
Sänder en stråle av ljus och kärlek till din älskade lilla katt. Kram
Sänder healing om en stund till din misse

Sänder till din söta kisse walkinbeauti 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Jag ska självklart tänka på din lilla katt ikväll när jag sätter mig ner.
Stor kram
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack så enormt mycket från hjärtat alla fina 
Kramen på er 
Sänder Kärlek och Healing till din fina vän Salamandra!
♥
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#13 Tack Andina 
Just nu syns det att det endast går åt ett håll så det är bara en tidsfråga innan hon får flytta hem men hon har kämpat tappert och fick bli pigg en tid.Har inga problem med att hon fysiskt försvinner efter att Curry manifesterade sig innan Mowglii lämnade oss så jag finner trygghet och vet hon får det gott,det är enbart ens egna fysiska saknad men viktigast av allt är att Mandran får det bra.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är aldrig roligt när ens fyrfota vänner försvinner från oss. Skickar en styrkekänsla i efterskott.