Healing till varandra
Jag undrar om vi tillsammans kan avsätta en tid, kanske imorgon kväll och sända healing till varandra här inne? Vi sitter här och delar med oss på olika sätt och inget vore väl finare om vi tillsammans kan ge ännu mer till varandra genom healingen?
Kramar/Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Absolut Elisabeth. Visst kan vi skicka healing till varandra. Ska vi säga kl: 23.00 ikväll eller tycker ni det är sent? Det är ju den tiden som vi skickar healing till vårt vatten vissa söndagar.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Lite för sent för mig då ZZZ jag.
Kanske kan jag vara med i sömnen om jag förbereder mig innan.
Mvh LisaL

Kanske kl. 21.30 passar bättre? 
Elisabeth

Oki. Då kör vi kl: 21.30.. Alla är välkomna att delta !vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
En fråga ?? vi som inte kan ge healing ingår vi i detta också ??alltså får vi också healing ??
Nyfiken för jag har nämligen aldrig fått healing och i så fall tänkte jag sätta mig till ro och koppla av 21.30 för att se hur det känns =)
// Tita

Naturligtvis !! Då du nu varit inne och skrivit och bekräftat en healing till dig, så är det helt oki.
Carpe Diem
Maria Johnsson

Jag skulle också vilja skriva att alla kan ge healing. Det vi gör imorgon är att vi sänder positiva tankar och ljus energi till alla. Man ska aldrig gå in och ge distanshealing till någon som inte vet om det, det kan påverka människan rejält vid en distanshealing.
Denna healingen är inte riktad till någon speciell person, utan endast som en generell ljushealing till alla.
Carpe Diem
Maria Johnsson
Försöker gärna :) Har aldrig gjort det förut..
Nu blev jag lite förvirrad här..Elisabeth menar du nu ikväll,du skrev ju detta den 11/4 och du Maria skriver att det är imorgon 
#8 Blev också lite förvirrad om tid och dag =)

Förlåt mig…jag menar i morgon kväll ! Hoppass inte det blir några problem med det.. ElisabethJ skrev också imorgon, det var jag som skrev fel ..
Carpe Diem
Maria Johnsson
Tack Maria men nu blir jag lite full i skratt..:) Elisabeth skrev "kanske imorgon kväll" men hon skrev det igår :) och du idag..
Nu virrar väl jag till det ännu mer :) Elisabeth, hjälp oss..

Jag är snurrig..det är ju den 12:e idag..
Healing är ikväll..Kl: 21.30 :-)
Carpe Diem
Maria Johnsson

#12 Hahaha Maria! skönt att jag inte är ensam om att vara snurrig idag =) Kul att vi kan köra healing ikväll kl. 21.30!
Kram/Elisabeth
Elisabeth
Tackar:) Då behöver jag inte stänga av klockan som jag ställt på ringning ikväll :) Vi kanske alla behöver lite healing ikväll 

#13 Ja..denna dagen går verkligen till historien.. Hahahahah Fattar inte allt som har hänt idag och hur påverkad jag varit av just "snurriga" energier..
Men då är jag inte ensam ju !! Haha
#14 Ja vi är nog i alla i behov av det !
Bra att du är med !
Ha det jättebra allihop, Tack för er förståelse !
Carpe Diem
Maria Johnsson

Kul att vi blev ett gäng som sände healing =) Jag kände att jag fick kraftfull healing, min huvudvärk försvann, TACK!!!
När jag skickade healing upplevde jag en sån gemenskap och harmoni och när jag sände healing så skickades det mycket till solar plexus-chakrat som står för intuition och inkännande. Vad upplevde ni andra?
Vill än en gång tacka er alla för den healing jag fick!!!
Elisabeth
Jag får väl också tacka, men eftersom jag trodde att det skulle vara i morgon (den 13:de) så blev det ju pannkaka med det jag tänkt hehehe.
Nåväl det går fler tåg ……=)

#17 Ja det blev ju lite snurrigt med vilken dag =) Men det finns säkert en mening med det också, vi kan ju göra det imorgon 21.30 igen, det kan ju aldrig bli för mycket av det!?
Elisabeth

PUTT upp!