God morgon 3:e Oktober
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Gunilla,, Så trevligt du ska få det:)Det lär ju bli en super kväll
God morgon till er andra som kikar in allt eftersom. Önskar er alla en fin måndag.
God morgon Gunilla och ni andra. Ja då var det en ny vecka full med nya möjligheter. Själv ska jag strax få iväg barnen till förskolan och sen åker jag till en nära vän ett par timmar. Ska bli skönt att komma hemifrån lite. Ha en superbra dag och vecka!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Gomorgon !
Ha en trevlig afton Gunilla 
Här har regnet öst ner under natten men nu klarnar det upp lite.
Ha en fin dag på er .
Go'Morron alla trådskapare!
Lämplig och fin bild, Majlar, tack! :)
Härlig bild du bjuder på också, Gunilla!
Kul att gå på storseans, Gunilla - hoppas riktigt många får go'a hälsningar från Andevärlden.
Dagen har börjat i den grå färgens tecken. Vindstilla ännu så länge i alla fall - men regn är att vänta. Hösten har nog hittat hit nu "på riktigt"… Färgprakten har inte exploderat här ännu, men lär nog göra det de kommande veckorna. Men den gröna färgen med små, små gula inslag är det inget fel på heller, tvärtom!
Ha en go' och mysig dag med din vän, Skogshumblan! Ja, det är skönt att få ta sig små utflykter från sin Borg ibland.
Ha en bra dag & var go'a mot er själva!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon alla!
Nu har det slutat regna , i går kväll öste regnet ner.Jag borde sopa undan lite löv i dag. ;-)
Hqa en trevlig kväll Gunilla och hoppas du får någon hälsning.
Ha en fin start på veckan! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon! Gunilla - avundsjuk? Jag? Näärå, inte alls…. Hälsa Oona så gott o hoppas ni får en kanonkväll! Blött i grått så dt är lika bra att stirra i burken o jobba istället. Hoppas ni får en god måndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God kväll allihop!
Hoppas ni alla haft en skön höstdag.
Min dag har varit lite rörig. Kände mig ofokuserad på jobbet och tänkte mest på att jag skulle till optikern efteråt men sen visade det sig att hon hade sjukt barn så allt blev uppskjutet.
Nu sitter jag här själv i kväll och tar det lugnt. Kroppen är lite tokig så jag har muskler som krampar i hela ryggen men lite lugn och ro ska väl göra susen. Tittar in här som jag alltid gör när jag inte känner mig helt bra för ni skriver alltid något som får mig att må lite bättre
.
Ha en trevlig kväll alla här inne
Hoppas din kväll har varit bra och att du mår bättre nu!
Kram till dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tråkigt Smilax, att optikerbesöket blev inställt. Men det händer ju oss alla ibland.
Jobbigt också med dina ryggbesvär - jag hoppas att du gjort allt för att koppla av nu ikväll så att ryggen fått en chans att slappna av också! Ibland är det bra ändå, att kroppen säger till, så att vi stannar upp och tar hand om den istället för att pressa på oss själva.
Ha en god natt på er allihop! Med många söta drömmar!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing