Healing iFokus

Healing

Etikettnäring-för-själen
Läst 940 ggr
[walkinbeauti]
1

Ute sittning !

Möttes av en underbar magisk natthimmel ,stjärnklart och en ljum hälig afton.Normalt planerar jag in dessa ceremonier och utesittningar men den vackra himlen får mig att spontant ge mig iväg ut för en utesittning i natten.

Eldkorgen laddad med ved,soppa som värmer om det blir kyligt,trummans dova ljud och en tranceresa  till olika dimenssioner.

Dessa utesittningar är oerhört helande för både kropp och själ.Kontakten med Moder Jord och olika väsen renar ens inre.Lugnet och harmonin fyller oss  med välbehag och balanserar.Så jag går en härlig natt tillmötes och kraftladdar.

God afton på er Glad

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh vad härligt det låter wb. Hoppas du får en härlig natt!

[walkinbeauti]
0

Natten blev lyckad till tusen,inte konstigt jag drogs ut så kraftfullt.Har fått till mig så mycket om just kärlekens budskap som ska föras vidare,där allt mörker får ge vika för den kraft kärlekens ljus består av.Glad

Andina
0

Åh, vad härligt det låter, Walkin'!!! Jag längtar tills jag hittar den stillheten att göra så'na små äventyr i natten! Inspirationen pockar på ännu mer när man läser detta. ;)

Helt underbart!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Åh vad härligt det låter WB, nu har du väl massor med ny energi!Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Mmm härligt detl låter med utesittningar. Va det skulle vara skoj om vi kunde göra något sådant gemensamt.

Med en erfaren Wb som guide.

Indiania
0

#5 Jaa Majlar, i så fall hänger jag på direkt!Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

Fjäril
0

Ååå, det lät helt fantastiskt! Det vill jag också göra!!

Sajtvärd på Övernaturligt

[walkinbeauti]
0

Det finns en del bra ledda trumresor på cd som man kan använda ute i sin egen  trädgård eller någon plats man finner behaglig.Men nog vore det härligt att i grupp sitta ute,vilken energi det skulle bli Cool

Fjäril
0

Vi får fixa något tillfälle då alla kan samlas för det här. Det skulle jag verkligen se framemot!!

Tack för tipset, ska kika på nätet efter dessa cd:s

Sajtvärd på Övernaturligt