Healing iFokus

Healing

Läst 1092 ggr
[rore]
0

29:e september - torsdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Sommaren kommer tillbaka i några dagar nu sägs det. Härligt!

Önskar er alla en fin dag.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon på er alla som kikar in.

Vi gjorde en morgontråd exakt samtidigt idag roreSkrattande Jag kopierar över mitt hit.

En fin höstdagsmorgon möter mig när jag drar upp rullgardinen.

Näst sista arbetsdagen denna vecka, sedan helg!

Ha en bra dag!

[rore]
0

Oj då,, Gjorde vi?? ;)

Fint och hemtrevligt med blommorna där Gunilla….

[walkinbeauti]
0

Gomorrn på er !

Ja det var lite varmare i luften idag,en sen brittsommar på väg kanske Glad

Ha en alla tiders dag där ute !

[GunillaF]
0

#2 Jag har så många Pelagonior som jag tagit in för vinterförvaring att jag måste ställa många av dem på golvet.

majlar
0

God morgon alla.

Va skönt att jag inte tog bort Blomman för dagen, den är fortfarande full med knopp. Hoppas på att dom slår ut nu.

#4 Jag provade förra året att ta ur dom ur krukorna och skaka bort all jord sen paketerade jag  in dom i papper, sen hade jag dom i min klädkammare i ett mörkt hörn. Tre av fem klarade sig.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
0

#5 Jag såg något liknande på tv häromkvällen. Ett bra alternativ. Jag har en källare där jag kan förvara dem, men de får blomma ut först.Glad

Indiania
0

Godmorgon alla!

I går var jag på sittning hos Jörgen Gustavsson och det var ett fint möte, gillar hans raka och mysiga sätt. Både min mor o far och min farbror Olle kom igenom.Tyckte han var duktig!

Jag har en del blommor ote än, de är så fina både pelargoner och Blåvinge är så fina men min fuxia har jag tagit in plus en pelargon jag är lite rädd om.

Nu skall det ju vara varmt i flera dagar.

Ha en strålande torsdag!! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Indiania!! Jag tror du ligger en dag efter, för visst är det torsdag i dag, eller?Förvånad

Indiania
0

#8 haha nu har jag ändrst till torsdag Rore så nu är jag på rätt dag! Skrattande

[rore]
0

JAg fick lite magknip. Jag har nämligen semester idag och så blev jag osäker när du skrev OnsdagSkrattande. Var tvungen att dubbel kolla*fniss*

Indiania
0

Skrattande Du är allt på rätt dag Rore! Vad skönt med en semesterdag! Flört

Andina
0

Go'Morron alla i tråden!

Härliga bilder vi bjuds på - tack för dem!

Än så länge är det grått här, men solen väntas kliva fram ett steg till under dagen. Och vi ska få 18-19 grader idag! Jippiee! (Imorgon väntas också bli en varm dag - men se'n dalar kvicksilvret neråt igen..)

Det låter så mysigt med er omsorg om era blomster! Själv har jag inte många växter att plocka in, så det är snabbt gjort. Naturens egen prakt får stå kvar - fast lite mysigt hade det varit att plocka in en del av den också över vintern… ;)

Vilken tur, Rore, att du inte blandat ihop dagarna! Tänk om du kommit till jobbet och upptäckt att du var där på din semester… :) Ha en bra semester!

Kul, Indiania, att du känner dig nöjd med sittningen hos Jörgen! Det är alltid skönt när man fått hälsningar förmedlade från dem man kan känna igen. Jag gillar Jörgen också, han är sig själv och tydlig och rak.

Dagen är späckad med datorjobb igen - men när det blir lite varmare ska jag ta fram vattenslangen och tvätta av bilen lite. Den ser för tråkig ut nu när de smått 'grisiga' verkstadskillarna fixat med kylaren. Bäst att passa på nu när sommarvattnet fortfarande är på.

Hoppas ni alla får en skön och fin dag med lite sommarglimt i! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

nillanb
0

Godmorgon på er alla!

Dagen startade på ett abrubt vis, jag försov mig, jag som alltid vaknar tidigt..men inatt hade jag ännu inte somnat när jag brukar vakna annars så dottern fick kasta på sig kläderna och springa till bussen, tur att möjligheten att köpa smörgåsar finns på skolan!

Det blir säkert en intressant dag..

Önskar er den bästa torsdagenKyss

Skogshumblan
0

God morgon alla. Vilka fina bilder ni ger oss idag tjejer! Jag är en zombie idag. Har massor att göra men ids inte. Är helt slut i huvudet tror jag ;) Ha en skön dag och lev i nuet. Det andra har antingen redan varit och kommer inte igen eller så kommer det så småningom och blir som det blir där och då. Kram.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
0

God kväll!

Vackra bilder som alltid härGlad

#7 Visst är det underbart att våra nära och kära som gått före kan kontakta oss IndianiaGlad

Här har vi haft en fantastisk brittsommardag.

Önskar er en trevlig kväll!

Indiania
0

#15 Jaa det är underbart! KyssDet har varit brittsommardag här också så jag har varit ute i många timmar.