Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 6314 ggr
CarpeDiem80
0

Se auran

Hej hej!

Jag är helt ny här på sajten, har kikat in lite då och då och idag bestämde jag mig för att skapa ett konto. Ska bli jättekul att följa med i vad som händer här inne!

Har lite funderingar kring auran. Nyligen var jag och min sambo hemma en kväll, jag satt och pysslade vid matbordet i vardagsrummet och min sambo satt i soffan med ryggen mot mig. Det var ganska mörkt i rummet och plötsligt ser jag ett vitt ljus/dimma runt min sambos huvud som gick ner till axlarna ungefär. Blinkade flera gånger då jag trodde det var inbillning men jag fortsatte att se dimman. När jag tittade ner på vår hund som låg och sov på golvet hade även den ett vitt ljus runt huvudet.

Inte nog med detta, när katterna tassade in i vardagsrummet hade dom båda ett ljus runt hela kroppen som liksom följde med när dom gick.

Kan det vara deras Aura jag såg eller bara energi i form av värme från kroppen?

Tack på förhand!

[GunillaF]
0

Hej och välkommen hit CarpeDiem80.

Det finns ganska mycket skrivet om auror här inne. Titta i kategoriträdet och under artiklar så hittar du.Glad

Här är en bra samlingsartikel.

Indiania
0

Välkommen till oss CarpeDiem! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

CarpeDiem80
0

Tack så mycket Indiania! Glad

Andina
0

Hej CarpeDiem80, det låter som att du uppfattat auran väldigt tydligt och bra! Och när det gäller värmen, så skulle jag säga att värmen är ju en del av oss, av det vi 'alstrar' och alltså också finns i vår Aura. En härlig och spännande upplevelse du varit med om! Det händer saker i din 'inre utveckling' nu.

Även jag vill önska dig välkommen hit också!Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

CarpeDiem80
0

Tack så jättemycket Andina! Ja det är verkligen spännande, hoppas på att lära mig en massa och se vart det leder Glad

szirius
0

Välkommen hit !Glad

CarpeDiem80
0

Tack szirius! Glad

wolfen
0

hej nu på denna sidan men skulle vilja göra sådan där Aura ?

sedan skulle jag vilka veta vilket sett om det fiunns nåt sett att få må bra ifrån sin ibs som läkaren saäger jag har men tror det annat för när jag dricker mycket osv samlas det strax under revbenen o när jag trycker blir det skumt ljud o sedan känns trycket lättare liksom svåprt o förklara.

seedan har det kanske med min ångest efter mamma dog o jag vill ej ha det mera men det annan historia.

[outgrundlig]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Själv hade jag tänkt att skriva i denna tråden och undra lite över denna Aura som "vissa" ser.

Såg nu inlägget ovan och tänker att jag skulle vilja höra mera från dig om vad exakt ditt problem är wolfen?

Ser du auran eller har du almänna problem med annat ikring och omkring din mors död?

[GunillaF]
0

#8 Auror har vi allesammans, men det är inta alla som kan se dem.Glad

Har du talat med läkaren om hur det känns strax under dina revben bär du dricker mycket?

Be din läkare att få tala med någon om din ångest.

wolfen
0

nej skulle vilja göra en sån Aura o se vad för färger jag har men det har aldrig blivit av vet ej vad det finns nånstans?

det har väl med min mors död det där med ångest o det hör väl ihop med magen som jag förstår o även läkaren sagt.

[GunillaF]
0

#11 Aha, du menar en sån där aurafotografering?! Jag vet inte heller var man kan göra det. Kanske någon annan här inne vet.

Vad bra du talat med din läkare om ångesten. Att mista en kär familjemedlen och/eller vän är svårt och sorgarbetet måste få ta sin tid. Det är flera faser i sorgarbetet man ska igenom. Jag har iaf haft det så.

[outgrundlig]
0

Ok du vill typ göra en sådan testning av auran, det finns säkert andra som läser denna tråden som kan ge dig goda råd med detta…jag har själv aldrig gjort en sådan.

Ja Wolfen, ångest sätter sig nog gärna i kroppen om den får fortgå under ett längre tag och får fäste i sin kropp. Man märker av kroppssymptomen då…..

Hur är det med din läkare? Är han en sådan som förstår att du behöver gå ooch kanske prata av dig till någon slags terapeuft/kurator/psykolog…ja alla dessa namn de nu har nuförtiden?

Eller får du piller enbart för att dämpa din ångest? Ibland kan ju pillrena skapa magproblem, i sig.

wolfen
0

okej:)

jo äter medecin men det under nertrappning av sobril som ska ätas 5 mg o det e under nästa vecka med men sedan kroppen känns som den försvinner liksom.

[outgrundlig]
0

det låter väl bra att det är under nertrappning…det finns en ljusning som läkaren ser då han säger så….och du får det som råd.

Ett råd från mig under tiden som du kan vara glad att trappa ned på medicinen är att försöka härda ut din känsla av att den försvinner….

Medikament/droger o annat har den påverkan på folk att man känner mindre av sin kropp. Så det är inget onaturligt alls egentligen. Man är mera sig själv. Men i ett konstlat stadie som ändå känns frigörande,

Själv har jag inte gått på droger eller annat men vet från min utbildning o annat att detta är inget konstigt att så sker.

Lycka till med din ned trappning och var ute mycket…gå promenader o annat för att stilla dina tankar medan du gör denna nedtrappning-

Nu går jag och lägger migFlörtsov så gott!

wolfen
0

tack så mycket för tipserna ska göra det:)

patronsaint
0

Ang Aura så har jag en liten fråga. Precis som CarpeDiem kan jag se som en lätt dimma runt folk men den är inte tjockare än 2 dm. Är detta Aura jag ser?

Däremot kan jag väldigt tydligt känna på auran och "olika" lager av den. Och då betydligt längre ifrån vid healing arbete. Men "Ser" väldigt sällan någon färg alls men kan se vit ljus som forsar ner genom kroppen på healaren och ut genom händerna när jag själv får healing..

I want to be like the patronsaint of reality.

[outgrundlig]
0

#16 Glad

[Meinfinity]
1

Wolfen, ett tips som har med kost att göra är: LCHF mycket bra resultat just på IBS…

Min mage är 90% bättre, och är magen glad , blir du också "gladare"

Vet ej om du är testad för matallergi? Mjök, gluten?

LCHF har egen sida här på iFokus, Kolhydrater heter den…

Lycka till!