Healing iFokus

Healing

Läst 866 ggr
Little_sister
0

Healing önskas..

Hejsan!

vågar man be om healing.. el kan man försöka att ge sig själv healing?

Jag är inte så insatt men intresserad!

Jag mår inte så bra för tillfället.. har lite ångest efter en separation och en del andra händelser. Behöver klara av jobb och barn… är lite tungt just nu. Ngn vänlig själ som vill hjälpa mig? Tack på förhand! /Anna

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej Little_sister

Visst vågar du be om healing! Jag skickar kl 19.oo.

Du kan även ge dig själv healing genom att slappna av och tänka kärleksfulla tankar till dig själv.

PS. Du är välkommen att bli medlem här på sajten om du villFlört

Little_sister
0

Tack! vad snällt :) har försökt bli medlem nu. /Anna

[GunillaF]
0

#2 Det ser inte ut som du är medlem. Men det kanske tar någon minutObestämd

Du såg att du skulle klicka på raden där det står: "Gå med i Healing iFokus"  Under där det står "Mina iFokus-sajter" (Till höger på skärmen)

Välkommen får jag säga!Skrattande

Little_sister
0

hmmm.. näe har nog inte lärt mig det här! Tack för tipset! ska kolla :)

[GunillaF]
0

Nu är du medlem. Välkommen igen!Flört

Little_sister
0

Tack! :)

majlar
0

Sänder En stråle av ljus och kärlek till dig och din situation. Kram

Little_sister
0

Tack snälla! Glad

Fjäril
0

Jag ger din distanshealing kl 21 ikväll, har du möjlighet får du gärna sätta dig ner under några minuter och tänka på Jennie (fjäril) då Länkar vi samman :)

Du ska se att saker snart känns bättre. Du har hamnat bland massvis av fina människor som finns för dig.

Ha en fin kväll

Sajtvärd på Övernaturligt

Little_sister
0

Hej! Vad snälla ni är! jag märker att det finns mycket värme och vänskap här :) Vet ju inte hur man gör än… mer men sänder er alla en varm tacksam tanke så länge! :)

Little_sister
0

Tack alla! känner mig lite mer avslappnad och känner er värme! :) Sov gott alla!

Andina
0

Hej Little_sister och varmt Välkommen!

Jag skickar lite 'luignande och helande bubblor' till dig senare ikväll och imorgon! Och vad skönt att du upplever mer avslappning och värme - gotta dig i den healing du har fått och fortsätt att njuta av de känslorna!

Du kommer att resa dig efter din tuffa period - och du kommer alldeles säkert vara starkare då också!

Var rädd om och snäll mot dig själv!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing