Healing iFokus

Healing

Läst 603 ggr
Andina
0

God Morgon 27 sep - Tisdag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron allihop!

Jag hoppas ni fyller denna dag med mycket själagodis!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Andina. God morgon alla andra som kikar in i dag!

Visst är det spännande med en ny dag! Man vet aldrig vilka överaskningar som gömmer sig bakom knuten!

Ha det gott!Glad

majlar
0

God morgon. Inatt har min förkylning äntlgien brutit ut. Värsta som finns är att gå och vänta på det. Ena dagen känns det som man har ätit en raggsocka som har fastnat i halsen andra dagen är det som man sitter i en burk med nyspulver. Sådär kan det hålla på. Så jag kanske  är lite konstig men jag tycker det är skönt när det äntligen bryter ut ordentligt. Sen kan det bara bli bättre.

Ha en fin dag och var rädda om varann. Attjo nys och host.

[walkinbeauti]
0

Gomorrn på er !

Tänk snart är vi inne i Oktober, vad fort det går.Här ni tänkt på att ju äldre vi blir detso snabbare går tiden,sånt som känndes som en evighet som barn bara blåser förbi nu.

Ha en härlig dag där ute Glad

nillanb
0

Godmorgon på er!Glad

Springer förbi och lämnar lite energibubblor till er som behöver det.

Själv kämpar jag mot negativitet och energitjuvar, svårt det där att klara av att ta ett steg tillbaka, för att inte sugas in helt i andras negativa vibbar. men det måste göras även om det är svårt.

Kram på er allesamman

snoflinga
0

Godmorgon allihopa! Krya på dig majlar, själv tror jag att jag hann stoppa min förkylning inatt :) Ibland har man tur(?) :)

Många kramar till er allihop - jag tänker på er ofta även om jag inte är här så ofta!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Indiania
0

Godmorgon alla!

Äntligen kunde jag logga in , blev utloggad gång på gång.Nu är jag in alla fall inne och kan prata med er.

#2 Krya på dig Majlar tycker som du att det är bra när förkylningen bryter ut i stället för man får gå och dras med symtomen länge.

#4 Du får en extra kram från mig Nillan och försök att skydda dig.

#5 Hej Snöflinga, kul att se dig!

Ha en härlig dag!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
0

Goddagens! Än har jag just inte fått något gjort, men har huvudet fullt med inspiration, ska sy saker som jag ska sälja på en julmarknad. Bäst att vara ute i tid, eller hur? Särskilt som jag är världsbäst på att skjuta upp saker till sista minuten, börjar jag redan nu så har jag åtminstone klarat att sy några saker innan jag låser mig *haha* Flört

# 4 Stå på dig, vet hur uschligt det är med såna energislukare och man kan inte ge dem en enda liten brödsmula ens förrän de kräver mer. Jag har några i min omgivning som jag tyvärr inte kan bli av med helt än på några år (om ens då… ) och jag håller vår relation på absolut mini-nivå, dvs ingen alls. Det passar mig utmärkt.

Jane-Lyzell
0

Hej hejGlad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"